חברת ג'ונגו מגייסת 4 מיליון דולר לפי שווי של 40-30 מיליון דולר

מפתחת מערכת הפעלה לפס רחב; נוסדה בידי יוצאי צ'ק פוינט

חברת הסטרט-אפ ג'ונגו (Jungo), לשעבר KRFTech, מגייסת 4 מיליון דולר. כך נודע ל"גלובס". ההערכות הן, כי שווי החברה לצורך הגיוס יעמוד על 40-30 מיליון דולר אחרי הכסף. לחברה הסכם שיתוף פעולה עם חברה עולמית בתחום התקשורת.

זהו סיבוב הגיוס הראשון של החברה. בסיבוב הסיד, שנערך ביולי 1999, גייסה החברה מיליון דולר מקרן הון הסיכון הישראלית Israel Industrial Resources) IIR), לפי שווי שוק של 10 מיליון דולר אחרי הכסף.

השווי הגבוה של החברה בגיוסים נובע, בין היתר, מהעובדה שהחברה כבר מוכרת את מוצריה ללמעלה מ-1,600 לקוחות. מדובר בכלי פיתוח לתוכנה עבור מערכות משובצות מחשב. לדברי החברה, שולשו הכנסותיה במשך שלוש שנים ברציפות.

בחודשים האחרונים החליטה החברה על שינוי דרכה, והיא מפתחת מערכת הפעלה לפס רחב, שעל פי התכנון, "תשב" בכל התקן פס רחב (כמו מודמי כבלים ו-DSL.

מערכת זו צפויה לאפשר למשתמש הביתי לקבל פונקציות שעד כה הוצעו בעיקר לאירגונים - כמו עבודה ברשת, אבטחת מידע (כמו פיירוול), בלו טות' (קישוריות אלחוטית, המנטרלת את הצורך בחוטים), וידאו על פי דרישה ועוד.

החברה נוסדה בשנת 1998 על ידי שני יוצאי צ'ק-פוינט, דרי שריבמן ועופר וילנסקי, ומעסיקה 30 עובדים, רובם בארץ. לחברה גם משרדים בעמק הסיליקון ובסינגפור.