התעשיינים יוסי רוזן ודבורה פישר יקבלו מחר אות הוקרה על תרומה לקהילה

לראשונה, תעניק מחר (ד') התאחדות התעשיינים אות הוקרה מיוחד לתעשיינים על פעילות למען הקהילה. האות יינתן למנכ"ל החברה לישראל, יוסי רוזן, ולדבורה פישר, מנכ"לית משותפת של חברת ד"ר פישר תעשיות פרמצבטיות.

בין הפעילויות שזיכו את רוזן ב"אות פעיל בקהילה": הוא היה מיוזמי ומקימי המרכז לטיפול בפגיעות מיניות בילדים "מיט"ל" בבארשבע; הוא יזם והקים את חבר הנאמנים של מחלקה פנימית א' בבית החולים מאיר בכפר-סבא, וגייס תרומות למחלקה.

בין הפעילות שזיכו את דבורה פישר באות: פישר מתנדבת מזה 30 שנה ב"מועצה לילד החוסה"; היא הקימה, יחד עם בעלה, ד"ר אלי פישר, ובשיתוף עם עיריית תל-אביב, את קבוצת הכדורגל "שער לחיים", הפעילה בקרב נפגעי סמים; היא פעילה באירגון "זרעים למען השלום", שמפעיל סדנאות בבתי-חולים לילדים ישראליים ופלשתינים, הממתינים לניתוחים. והיא פעילה באירגון "עידן", המפעיל פרוייקטים חינוכיים לנשים בנגב.

חבר השופטים שבחר את פישר ורוזן כלל את: ראש חבר השופטים, ליאורה-בירנהק מרקוס, מנכ"לית מנעמים; דב לאוטמן, יו"ר העמותה לקשרי התעשייה עם הקהילה בהתאחדות התעשיינים; דוד ארצי, סמנכ"ל התעשייה האווירית ויו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים; אלישבע אנלן, מנכ"ל ישראמט בע"מ; שמעון שקל, מנכ"ל חטיבת הדלתות ברב-בריח וחבר הוועדה לקשרי הקהילה עם התעשייה; שמוליק וייס, מנהל עמותת "חשוב תעשייה", הפועלת למען קשרי התעשייה עם הקהילה; ומאיר בר-אל, סמנכ"ל התאחדות התעשיינים.