גאון תקשורת במו"מ לצירוף שתי קבוצות להתמודדות על הערוץ השלישי

מנכ"ל הקבוצה - מאיר שני, לשעבר איש הטלוויזיה החינוכית; לדברי הקבוצה, לא מתנהל מו"מ עם קבוצות מתחרות

קבוצת גאון תקשורת, בבעלות בני ויהורם גאון, ברונו לנדסברג ומשה לוי, מנהלת מו"מ עם שתי קבוצות של משקיעים לגבי הצטרפותם לקבוצה במיכרז לערוץ השלישי. לדברי קבוצת גאון, המו"מ לא נערך עם קבוצות שכבר נמסר על כוונתן להתמודד במיכרז.

הקבוצה כוללת בשלב זה את בני גאון באמצעות גאון אחזקות (30%), ברונו לנדסברג, בעלי סנו (30%), איש העסקים הישראלי מניו-יורק משה לוי (30%) ויהורם גאון, באמצעות גאון הפקות (10%).

את המגעים אל מול המשקיעים מנהל בני גאון, וכניסת משקיעים נוספים תהיה באמצעות דילול של אחזקות בעלי הקבוצה הנוכחיים.

מנכ"ל הקבוצה יהיה מאיר שני, בעל חברת ההפקות תדרים, שעבד בעבר בטלוויזיה החינוכית ובמערך החדשות המקומיות בכבלים. עו"ד אילת נחמיאס תנהל את הפיתוח העיסקי, ויולי חורש ישמש כמנהל הפקות בפועל. ישראל דורי, שהיה משנה למנכ"ל שידורי קשת, וליווה את היערכות הקבוצה מקרוב עד לאחרונה, פרש ממנה.

את הליווי המשפטי של הקבוצה יתן עו"ד צביקה האוזר, ממשרד גולדפרב-לוי-וערן, שהיה עד לשנה האחרונה יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין במשרד התקשורת, בימיה של שרת התקשורת, לימור לבנת.

לטענת הקבוצה, עברו המגעים בין ראשי הקבוצה לדמויות מובילות בעולם העיתונאות, התסריטאות, הבידור והאקטואליה לשלב מתקדם. כמו כן, בוחנת הקבוצה מספר אתרים להקמת מטה ההיערכות למיכרז.

לדברי יהורם גאון, הקבוצה מחפשת כיום כשרונות מקומיים יוצאי דופן. "אנחנו מתכוונים להעמיד לוח משדרים איכותי מאוד, שונה באופן מובהק ממה שמוכר היום לצופה הממוצע. האיכות של התוכניות תכריע את המיכרז ופירסום המיכרז תואם את ההנחות שלנו. הערוץ השלישי המסחרי יצליח בזכות הייחוד שיהיה לו על פני המתחרים", אמר.