זאבי ישקיע 5 מיליון דולר בהקמת פארק שעשועים בסגנון המערב הפרוע בחיפה

היזם גד זאבי ישקיע 5 מיליון דולר בהקמת פארק שעשועים בסגנון המערב הפרוע בחיפה. הפארק יוקם במסגרת מיתחם הגרנד קניון בחיפה, המשמש כיום בעיקר כקניון. פארק השעשועים אמור להיפתח באפריל בשנה הבאה, וישתרע על שטח של 5,000 מ"ר.

בשלב מסוים שקל זאבי למסור את הקמת הפארק לידי חברה זרה, ובסופו של דבר הוחלט שהחברה המנהלת את הגרנד קניון תקים את הפארק. תכנון הפארק ייעשה על ידי חברת אורפאן, שתכננה ועיצבה אתרי שעשועים בארץ ובעולם, ובהם הסימולטור במצפה התת ימי באילת.

כפרוייקטור של פארק השעשועים ישמש רפי הוכמן, לשעבר ראש עיריית אילת, שהוא בעל חברה פרטית בשם "נועה שעשוע". הפארק יחולק לשלושה אגפים - לגיל הרך, למשפחות ולצעירים.

קניון הגרנד קניון נחשב לקניון הגדול בארץ, והוא כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-40 אלף מ"ר. בפרוייקט הושקעו עד כה כ-150 מיליון דולר. בתוך כך נמסר, כי פרוייקט הגרנד קניון יחל בקרוב לשווק גם שטחי משרדים. הכוונה היא לייעד שטח של 1,700 מ"ר לטובת משרדים. מחירי השכירות יהיו בין 12 ל-14 דולר למ"ר לחודש, לא כולל דמי ניהול.

אכלוס השטחים המיועדים למשרדים יחל ביולי 2001. מהנהלת הגרנד קניון נמסר, כי שטחי המשרדים מיועדים בעיקר לבעלי מקצועות חופשיים.

בהנהלת הפרוייקט מציינים, כי למרות העודף בשטחים להשכרה למשרדים בחיפה, קיים כבר ביקוש גדול לשכירת שטחי משרדים בגרנד קניון, וזאת למרות שהשיווק טרם החל.

פרוייקט הגרנד קניון ממוקם בסמוך לשכונות רוממה ונווה שאנן שעל הכרמל בחיפה. הקניון החל לפעול לפני כשנה.