רכבת ישראל חידשה בשבוע שעבר את פעילות קו הרכבת ת"א-אשדוד. מקיץ 2001, אחרי
שיגיעו לארץ קרונות דו-קומתיים, יתוגבר הקו בהדרגה, באופן שתדירות יציאת הרכבות
תהיה אחת לשעה, ובשעות השיא יצאו אפילו שתיים בשעה.
פעילות קו אשדוד הופסקה לפני ארבעה חודשים לצורך שיפור המסילות והתשתיות. בעבודות
הושקעו כ-50 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.