סופרקום תספק כרטיסים חכמים לממשלת אוקראינה ב-20 מיליון דולר

מניית סופרקום לא הגיבה להודעה (ככל הנראה בגלל הסחירות הנמוכה בבורסת האיסד"ק), והיא נסחרת היום לפי מחיר של 1.1 אירו המשקף שווי של כ- 14 מיליון דולר

חברת סופרקום הישראלית, שנסחרת בבורסת האיסד"ק שבבריסל, הודיעה היום כי זכתה במכרז לאספקת כרטיסים חכמים לממשלת אוקראינה. היקף החוזה, שבמסגרתו תספק סופרקום את טכנולוגיית הכרטיסים החכמים שלה, נאמד בכ-20 מיליון דולר.

בשלב הראשון שיתבצע כבר ברבעון הראשון של 2001, תעביר סופרקום את טכנולוגיית הכרטיסים החכמים שלה לממשלה האוקראינית, כדי שזו תוכל להתחיל לייצר דרכונים ותעודות זהות. מניית סופרקום לא הגיבה להודעה (ככל הנראה בגלל הסחירות הנמוכה באיסד"ק), והיא נסחרת היום לפי מחיר של 1.1 אירו המשקף שווי של כ- 14 מיליון דולר.

סופרקום הוקמה בשנת 88' ובאפריל 99' הנפיקה לראשונה את מניותיה בבורסת האיסד"ק, לפי מחיר של 10 דולרים למניה. לחברה שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כרטיסים חכמים ללא מגע יש כיום 4 חברות בת בישראל - ג'נדוס, אינקשור, קרומוטק ואי.איי.די. לאחרונה חתמה החברה על הסכם להקמת חברה חדשה בסין. סופרקום ושנזן מנגואה אאוהן, החברה השנייה בגודלה בסין לייצור כרטיסים חכמים, יקימו במשותף את חברת Technology Concept New לייצור הדור החדש של כרטיסים חכמים. בשלב הראשון ישקיעו שתי החברות כ-4 מיליון דולר במיזם החדש. פוטנציאל המכירות מוערך בעשרות מיליוני דולרים בשנה.