שגיא גנגר, סמנכ"ל הכספים של אי.אס.סי מדיקל, מכר מניות ב-2.3 מיליון דולר

גנגר השתמש בכספי המימוש למימון המרת האופציות של אי.אס.סי מדיקל למניות; אמש בוול סטריט צנחה מניית החברה ב- 8.7% ל-24.7 דולר; בימים האחרונים מימשו מניות גם מנכ"ל אי.אס.סי, יאשה סיטון, ודירקטורים נוספים בחברה

רשימת מממשי ההצלחה של אי.אס.סי הולכת ומתארכת. לאחר שלפני יומיים כתבנו על מימושים של מנכ"ל החברה, יאשה סיטון, ועוד כמה דירקטורים, מתברר שגם סמנכ"ל הכספים של החברה, שגיא גנגר (29), טמן ידו בצלחת.

גנגר הצעיר, בנו של אריה גנגר, בעל השליטה באי.אס.סי, העוסקת בפיתוח ציוד רפואי וקוסמטי המבוסס על טכנולוגיית לייזר, התמנה לסמנכ"ל הכספים של אי.אס.סי, בעקבות מאבק השליטה בחברה. בראיון ל"גלובס" אמר גנגר: "ברור שהגעתי לתפקיד בגלל שאני בן של. בלי זה לא הייתי מגיע לתפקיד. הייתי האדם היחיד שהיה מספיק מטומטם להסכים לקיצוץ של 75% במשכורת, לעזוב את אשתו ולהיכנס לחברה על סף פשיטת רגל".

ובכן, בנוסף למשכורתו קיבל גנגר כ-250 אלף אופציות. תוספת המימוש בגין 150 אלף אופציות עמדה על 5.06 דולר, ועל יתר האופציות שקיבל גנגר, עמדה תוספת המימוש על 12 דולר. סך הכל שילם גנגר כמעט שני מיליון דולר על המרת האופציות למניות. ומאין יבוא הכסף?

כפי הנראה, גנגר מיהר למכור את המניות כדי לשלם את תוספת המימוש. גנגר, שב- 25 בפברואר השנה המיר למניות את כל האופציות שקיבל, הגיש במהלך חודש מארס, בקשה למכור כ-110 אלף מהמניות שקיבל. מחיר המכירה של המניות בוצע לפי שער מניה שבין 20.85 דולר ל-22 דולר. סך הכל מכר גנגר מניות בשווי של 2.3 מיליון דולר.

כמו כן, גנגר קיבל ככל הנראה, אופציות נוספות במהלך שנת 2001, בגין שנה זו.

אמש בוול סטריט צנחה מניית החברה (ESCM) ב- 8.7% למחיר של 24.7 דולר.