כספת לכל פועל

"כספת בכל בית בישראל", זהו החזון של החברה המשותפת שהקימה סולתם עם חברת הכספות סייף פלייס. בבסיס התכנית העסקית של החברה נמצאת תחזית לשיעור חדירה של 15% לשוק הכספות הביתי (הזניח), בתוך 5 שנים. כל שוק הכספות מסתכם כיום בכ-20 מיליון שקל. מנכ"ל סולתם, שאול שלח, מודע לכך שהציבור אינו רגיל להחזיק כספות בבית ואינו מודע לצורך במוצר זה.

חברת סולתם סייף פלייס, מובילה את שוק הכספות עם נתח של כ-40%. בחברה, שהוקמה לאחרונה, שותפות בחלקים שווים אמן מערכות, סייף-פלייס, וסולתם. לאור כניסתה לשוק הכספות הביתי, פיתחה החברה שלוש סדרות של כספות בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. טווח המחירים ינוע בין 500 ל-4,000 שקל.

החברה משקיעה כ-600 אלף דולר בבניית המודעות למותג, באמצעות קמפיין הכולל 6 סרטי פרסומת, תוך פניה לקשת רחבה של קהלים, תחת הסיסמה: "כספת סולתם סייף פלייס - כי לכל אחד יש משהו יקר".

מנכ"ל סולתם-סייף-פלייס, עטר נדיל, אמר שהוא מאמין כי בעקבות כניסת הקו החדש של הכספות, יהיה מחזור המכירות של סולתם-סייף-פלייס 25 מיליון שקל, עד סוף 2001. מדובר בגידול של 65% לעומת המכירות בשנה שעברה. "אני מעריך, שעד סוף השנה נמכור כ-12 אלף כספות ביתיות". בשנת 2002 החברה מצפה לגידול נוסף של 40%, בעקבות חינוך הציבור לצורך בכספת. הכספות ישווקו ברשתות ה"עשה זאת בעצמך", ובאמצעות מערך עצמאי של סוכנים וטלמרקטינג.