"כספת בכל בית בישראל", זהו החזון של החברה המשותפת שהקימה סולתם עם חברת הכספות
סייף פלייס. בבסיס התכנית העסקית של החברה נמצאת תחזית לשיעור חדירה של 15%
לשוק הכספות הביתי (הזניח), בתוך 5 שנים. כל שוק הכספות מסתכם כיום בכ-20 מיליון
שקל. מנכ"ל סולתם, שאול שלח, מודע לכך שהציבור אינו רגיל להחזיק כספות בבית
ואינו מודע לצורך במוצר זה.
חברת סולתם סייף פלייס, מובילה את שוק הכספות עם נתח של כ-40%. בחברה, שהוקמה
לאחרונה, שותפות בחלקים שווים אמן מערכות, סייף-פלייס, וסולתם. לאור כניסתה
לשוק הכספות הביתי, פיתחה החברה שלוש סדרות של כספות בהשקעה של כ-2 מיליון
שקל. טווח המחירים ינוע בין 500 ל-4,000 שקל.
החברה משקיעה כ-600 אלף דולר בבניית המודעות למותג, באמצעות קמפיין הכולל 6
סרטי פרסומת, תוך פניה לקשת רחבה של קהלים, תחת הסיסמה: "כספת סולתם סייף פלייס
- כי לכל אחד יש משהו יקר".
מנכ"ל סולתם-סייף-פלייס, עטר נדיל, אמר שהוא מאמין כי בעקבות כניסת הקו החדש
של הכספות, יהיה מחזור המכירות של סולתם-סייף-פלייס 25 מיליון שקל, עד סוף
2001. מדובר בגידול של 65% לעומת המכירות בשנה שעברה. "אני מעריך, שעד סוף
השנה נמכור כ-12 אלף כספות ביתיות". בשנת 2002 החברה מצפה לגידול נוסף של 40%,
בעקבות חינוך הציבור לצורך בכספת. הכספות ישווקו ברשתות ה"עשה זאת בעצמך",
ובאמצעות מערך עצמאי של סוכנים וטלמרקטינג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.