בנק המזרחי השיק אתמול (ד') שירות מענה קולי חדש - "מזרחי מענה קולי", שיאפשר
ללקוחות הבנק לקבל מידע ולבצע פעולות דרך מכשיר הטלפון. בין הפעולות האפשריות:
השקעה בפקדונות, הזמנת פנקסי המחאות, בירור יתרות ועוד.
מנהל הבנקאות הפרטית בבנק המזרחי, אילן פלטו, מסר, כי בכוונת הבנק להמשיך ולפתח
את השירות ולכלול בו גם רכישת ני"ע, תשלומי חשבונות והעברת כספים בין חשבונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.