45 אלף בקשות חדשות להצטרף למועדון כאל פאואר-קארד

אם כל הבקשות יאושרו, יהפוך המועדון לאחד הגדולים מסוגו

יותר מ-45 אלף איש ביקשו בחודשיים האחרונים להצטרף למועדון הלקוחות CAL POWER CARD של חברת כרטיסי האשראי CAL. עם הנפקת כרטיסי האשראי ללקוחות מאושרים, עשוי מספר חברי המועדון להגיע ל-75 אלף, לעומת 30 אלף כיום. ולהפוך מועדון זה לאחד ממועדוני הלקוחות הגדולים של חברות כרטיסי האשראי.

חברי המועדון נהנים מהנחות ומהחזר כספי בשיעור קבוע מסך קניותיהם. המועדון מקיף רשתות צרכניות השייכות לאיש העסקים אליעזר פישמן, בהן רשת הצעצועים טויס אר אס, רשת ציוד הספורט מגה ספורט ורשת הום סנטר. נודע, כי בקרוב תצטרף למועדון גם רשת הביגוד האירופית סוליו, שהחלה באחרונה לפעול בישראל, וגם היא שייכת לפישמן.

מועדוני הלקוחות הפכו באחרונה לנשק העיקרי של חברות כרטיסי האשראי (השייכות לקבוצות בנקאיות שונות) בתחרות על לקוחות שמנהלים את חשבונותיהם בקבוצות בנקאיות אחרות. כיום פועלים עשרות מועדוני לקוחות של רשתות שיווק ושל קבוצות עובדים ולהם יותר ממיליון חברים.

אליעזר פישמן הוא מבעלי "גלובס".