כיתן נכנסת לתחום הרהיטים; ההתקשרות עם מרקס אנד ספנסר תופסק בתוך כמה חודשים

במקומה תוכנס רשת "אינטימה" לסניפים; במסגרת כניסתה לשוק הרהיטים, עשויה כיתן להתחרות ברשתות הפועלות בעיקר בקטגוריית הריהוט הקל, אולם לא בתחום הריהוט המתמחה של ספות או מיטות

רשת כיתן עומדת להיכנס לתחום הרהיטים, כך נודע ל"גלובס". במסגרת זו היא תנצל את הפלטפורמה הקמעונאית שיש לה, למטרת שיווק אביזרי ריהוט מעוצבים לבית ולגינה. כמו כן היא בודקת עם ספקים שונים את האפשרות לשווק שידות, ארונות, ארוניות ואביזרי ריהוט לאמבטיה. כך בהדרגה הופכת כיתן לרשת המספקת פתרון רחב ככל האפשר בתחום אבזור הבית, לא רק בטכסטיל.

במסגרת כניסתה לשוק הרהיטים היא עשויה להתחרות ברשתות הפועלות בעיקר בקטגוריית הריהוט הקל, אולם לא בתחום הריהוט המתמחה של ספות או מיטות. כיתן מבקשת ליצור "טוטאל לוק" בתחום הבית ותשווק מוצרי אמבטיה תואמים, חפצי נוי המשולבים בשידות, וכן הלאה.

אילנה קאופמן, מנכ"ל רשת גוף כיתן, אישרה כי הרשת בודקת הצעות בתחום הרהיטים. במסגרת האסטרטגיה להגדיל את המכירות ברשת, הפרושה על פני 150 חנויות, היא נכנסת לקטגוריות חדשות של פעילות.

יש לציין, כי למרות הפרסומים בעיתונים לפיהם תמשיך הרשת את הפעלת חנויות מרקס אנד ספנסר בישראל, הרי שבקרוב תופסק ההתקשרות בין הצדדים. רשת כיתן מתעתדת בתוך מספר חודשים להחליף את חנויות ההלבשה התחתונה "מרקס אנד ספנסר", הפועלות על תקן חנות בתוך חנות בסניפיה, בחנויות המותג "אינטימה" שבבעלותה.

כיתן מובילה מהלך להפיכתה למרכז עיצוב לבית בעל אפיל של לייף סטייל. כיתן משווקת את מוצריה בארץ תחת המותגים: כיתן, רויאל סאטן ובנטון, ובאירופה תחת המותגים: אספרי, מקס וכיתן סטודיו. קבוצת גולף כיתן מפעילה כ-150 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ומחזור המכירות של החברה בשנת 2000 נאמד ב-600 מליון שקל.