קשת תרכוש עונות נוספות של "דרך האוכל" ו"המהפך"

זכיינית ערוץ 2, שידורי קשת, תרכוש עונות נוספות של שתי התוכניות המצליחות שלה מהפרה-פריים של יום ו' - "דרך האוכל" של ישראל אהרוני וגברי בנאי בהפקת נורמה הפקות של אסף אמיר, ו"המהפך" של אורנה דץ בהפקת מימד/מוטי רייף.

ההסכם עם מפיקי "המהפך" כבר נחתם, ועונה שנייה תעלה כבר ב-5 באוקטובר. עם מפיקי "דרך האוכל" מתנהל מו"מ מתקדם. בנוסף נודע, כי קשת בודקת תוכנית נוספת שתעבה את רצועת הפרה-פריים המצליחה.

עונת שידורי הקיץ של קשת יורדת בסוף השבוע לאחר 15 שבועות (מ-26.6), כאשר את עיקר ההצלחה, בהעלאת הצפייה, רשמה קשת בשעות הפרה-פריים של יום ו' עם התכניות: "עושים חיים וטעים" בהנחיית שרית וינו-אלעד (16:30), "דרך האוכל" (18:30) ו"מהפך" (19:15).

"עושים חיים וטעים", ששודרה בעונת הקיץ במתכונת המותאמת לילדים ולנוער, עם שפים בגילאי 15 ומטה, רשמה ממוצע של 6.1% בקרב משקי בית יהודים והצליחה בקרב בני נוער (מקום חמישי בטבלת התוכניות הנצפות ברצועה בקרב גילאי 17-4).

"דרך האוכל", ששובצה מיד לאחר תוכנית האוכל של החינוכית "טעמים", הוכיחה עצמה כשיבוץ מוצלח: התכנית ממוקמת במקום הראשון ברצועה 19:15-18:30, עם פי 3 צופים מממוצע הרצועה בימי חול (א'-ה'), 138,000 איש לעומת 47,000. רייטינג משקי הבית גם הוא כמעט פי 3 מממוצע רייטינג הרצועה בימי חול (א'-ה') - 10.1 לעומת 3.5 .

"מהפך" ניצבת במקום הראשון ברצועה בה היא משודרת (20:00-19:15), בקרב כל קהלי הנשים: 34-18 , 44-25 , 54-25, ומשיגה ברצועה רייטינג גבוה ביותר בקרב משקי בית מאשר בימי חול: 9.5 לעומת 4.4 - פי 2. עונה שנייה של התוכנית תעלה ב-5 באוקטובר.