הרשות השנייה החליטה לפסול לחלוטין את הפרסומת של Fox בשל רמיזות לאלימות מינית; משרד הפרסום זרמון גולדמן: נעתור לבג"ץ

הנהלת הרשות החליטה לפני כחודש להגביל את שידור התשדיר מהשעה 22:00 והלאה בלבד; זרמון גולדמן ורשת ערערו - וקיבלו פסילה מוחלטת של התשדיר; אילן זרמון: "נילחם את מלחמת הדמוקרטיה, למען חופש הביטוי ונלך לבג"ץ"

ועדת הערר של מועצת הרשות השנייה החליטה לפסול את שידור הפרסומת של FOX בשל הרמיזות לאלימות מינית שיש בתשדיר, הרמז לתקיפה מינית וכפייתו, שימוש בבובות המייצגות ילדות צעירות כקורבן של אלימות מינית, תוך פניה לרגש הפחד. התשדיר עומד בניגוד לכללי האתיקה של הרשות השנייה, החליטה הוועדה.

החלטת הוועדה נעשתה בערר שהגישו משרד הפרסום זרמון גולדמן, מפיקי הסרטון, וזכיינית ערוץ 2, רשת, שמשדרת אותו על החלטת הנהלת הרשות השנייה להגביל את תשדיר Fox לשידור לאחר השעה 22:00.

בוועדת הערר יושבים עו"ד נזי חלבי, ויקי שירן, ויו"ר מועצת הרשות השנייה, מוטי שקלאר.

כזכור, הנהלת הרשות החליטה לפני כחודש ימים להגביל את שידור התשדיר מהשעה 22:00 והלאה בלבד, בשל האווירה המינית בתשדיר והרמיזות המיניות המשתקפות בו. הפשטת הבובה המופיעה בתשדיר ומבטיהם של הגיבורים יוצרים אווירה מינית שהביאה את הנהלת הרשות להחליט על צמצום חשיפתה לקהל הילדים הצופה בשידורי הערוץ.

זרמון גולדמן ורשת ערערו על החלטת הנהלת הרשות בפני המועצה, כאשר במקביל הגיעו אל שקלאר, פניות, בין היתר, מארגוני נשים, ארגונים נגד אלימות וארגוני הגנה על שלום הילד, הקובלות על תכני תשדיר Fox. לאחר עיון בתלונות אלו ודיון שקיימה הוועדה בתכני התשדיר הוחלט לפסול את התשדיר לשידור בכל שעה משעות היום.

הוועדה מציינת כי יש בתשדיר כדי לפגוע בכבודן של נשים וברגשות הציבור בכלל וכי הוא פוגע בטעם הטוב. שקלאר הוסיף כי בעידן של אלימות נגד נשים ונערות עלינו לנהוג ביתר זהירות ומתוך אחריות ציבורית.