הנקראות ביותר

לראשונה בעולם: דיינרס העולמית נענתה לבקשת כאל להנפיק דיינרס פלטינום

לקוחות "דיינרס פלטינום" יהנו מהטבות בתחומי הנסיעות והפנאי. למשל, הצטרפות חינם למועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על

חברת Cal, בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל להנפקת כרטיסי דיינרס, השיקה היום, לראשונה בעולם, כרטיס מסוג "דיינרס פלטינום". דיינרס העולמית נענתה לבקשת Cal להיות הראשונה שתציע ללקוחותיה את הכרטיס היוקרתי.

סמנכ"ל השיווק של Cal, גיל שפייזמן, אמר כי עד היום, האסטרטגיה השיווקית של דיינרס העולמית היתה לשווק כרטיס אשראי אחיד לכל הלקוחות. כעת, בעקבות עריכת מחקרי שוק ולנוכח דרישות הצרכנים, נוצר צורך להשתמש באסטרטגייה של פילוח השוק לקהלי יעד מגוונים, ולהתאים את כרטיס האשראי לפלחי שוק שונים.

לקוחות "דיינרס פלטינום" יהנו מהטבות בתחומי הנסיעות והפנאי. למשל, הצטרפות חינם למועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על; יחס המרה מועדף בנקודות למועדון; ואירוח חינם בטרקליני VIP בנמלי תעופה בעולם. בעלי הכרטיס ייהנו גם מהטבות פיננסיות כמו דחיית אשראי עד 60 יום לעסקאות בחו"ל.

דיינרס נחשב לאחד המותגים הקטנים בשוק כרטיסי האשראי. המתחרה העיקרי שלו בארץ בנישה של כרטיסי אשראי קטנים ויוקרתיים הוא אמריקן אקספרס, המשווק על ידי בנק הפועלים. כיום משווקים כ-200 אלף כרטיסי דיינרס בישראל, בעיקר לאנשי עסקים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות