עמדי לביהמ"ש: בני-הזוג נתניהו הפכו צריכת שירותים בלי לשלם - לשיטה קבועה

מוסיף בכתב ההגנה לתביעה שכנגד שהגישו שרה ובנימין נתניהו: "זה המשך להתעללותם בי במשך שנים"

בנימין ושרה נתניהו "ניצלו את מעמדם הרם במשך שנים, והפכו את שיטת צריכת השירותים בלי לשלם לשיטה קבועה עם בעלי מקצוע רבים. שמם הולך לפניהם באי-התשלום לבעלי מקצוע".

כך טוען קבלן ההובלות אבנר עמדי בכתב הגנה במסגרת תביעה שכנגד שהגישו נגדו בני-הזוג נתניהו.

לכתב ההגנה שהוגש לבית-משפט השלום בירושלים מצרף עמדי כתבת תחקיר שפורסמה במאי 1995 בעיתון "כל העיר", תחת הכותרת "ההנחות של בנימין נתניהו". בכתבה נטען, כי נתניהו ניצל בזמנו את מעמדו לרעה, ותבע הנחות מבעלי עסקים ושירותים, בהיקף של אלפי שקלים.

שרשרת התביעות ההדדיות בין עמדי למשפחת נתניהו החלה לפני חצי שנה. אז הגישה שרה נתניהו תביעה נגד עמדי, שבה דרשה לחייבו להשיב ציוד שהחזיק במחסנו. התביעה הסתיימה בפשרה, שבה הוחזרו החפצים לנתניהו.

לאחר מכן, בחודש יוני, הגיש עמדי תביעה נגד בני-הזוג נתניהו, בטענה לאי-תשלום עבור עבודות שביצע עבורם, וכן בגין פגיעה בשמו, בתביעה בהיקף כולל של כמיליון שקל.

בעקבות תביעה זו, הגישו בני-הזוג נתניהו לפני חודשיים תביעה שכנגד, נגד עמדי. הם טענו, כי "התנהגות עמדי בנסיונו להוציא כספים במרמה מהמדינה", גרמה פגיעה בשמם הטוב ועוגמת נפש, להם ולבני משפחתם. בנוסף טענו, כי הציוד שהחוזק במחסן של עמדי הוחזר להם בחלקו שבור וחסר. לטענתם, "פרשת עמדי" גרמה להם נזקים של 35 מיליון שקל לפחות, ולצרכי אגרה העמידו את תביעתם על 2 מיליון שקל.

עתה, באמצעות עורך-דין ירון רבינוביץ', טוען עמדי בכתב ההגנה נגד תביעה זו, כי התביעה שכנגד היא תביעת סרק שמטרתה להרתיעו. "לא יעלה על הדעת, כי בני-הזוג נתניהו שקטו על שמריהם תקופה כה ארוכה, מבלי לדרוש את נזקיהם העצומים", אמר. לטענת עמדי, אם לא היה מגיש את התביעה, לא היו בני-זוג נתניהו מגישים את התביעה.

לטענת עמדי, התביעה הוגשה בחוסר תום לב משווע, במטרה "להתעלל בו, כפי שנהגו במשך שנים רבות".

הדיון המשפטי יתקיים במועד אחר, אצל השופטת אורית אפעל-גבאי. (ת.א 10255.01).