סקאל ביטוח תקים סוכנות לביטוחי משנה ישירים עם שני ברוקרים מלויד'ס

ביטוחי קבוצת סקאל יעברו לחברה החדשה * תשווק פוליסות גם בהונגריה והודו

סוכנות סקאל ביטוח סיכמה עיסקה שלפיה תקים, יחד עם שני ברוקרים של לויד'ס, סוכנות ביטוח שתעסוק בהשגת ביטוחי משנה לחברות בישראל, בהונגריה ובהודו. לכל אחד משלושת המייסדים יהיו 33% ממניות החברה החדשה. להערכת היזמים, מחזור הפרמיות של החברה החדשה עשוי להגיע עד 150 מיליון דולר בשנה.

סקאל ביטוח נמצאת בבעלות חיים סקאל (בנו של סולי סקאל, בעל השליטה בקבוצת סקאל) ואהוד אורן.

החברה החדשה תציע לחברות ישראליות גדולות לרכוש ביטוחי משנה ישירות בלונדון, ללא תיווך של חברות ישראליות, וכך לחסוך עמלה. כיום פעילות בתחום זה מספר סוכנויות ביטוח ישראליות, אך ללא שותפים מחו"ל.

קבוצת סקאל תעביר ב-1 בינואר הקרוב את עיסקי הביטוח שלה - באמצעות החברה החדשה - לביטוחי משנה ישירים בלונדון. סקאל ביטוח שוקלת להעביר לחברה החדשה גם את ביטוחי המשנה של חברות שקם ופדרמן אחזקות, שהן לקוחות סוכנות הביטוח.

בימים אלו חתמה סקאל ביטוח על חוזים לביטוח פרויקטים בתחום הנדל"ן, שבונים משקיעים ישראלים בקנדה. כן זכתה הסוכנות במכרז לביטוח חברת תעופה הודית פרטית. נראה, שגם חוזים אלו יועברו לסוכנות הביטוח החדשה. בנוסף, עומדת החברה החדשה לפתוח סניף בבודפשט, לקבלת עיסקי ביטוח משנה. עם לקוחותיה של סקאל ביטוח נמנות, בין היתר, חברות סונול, טמבור וישרוטל. מחזור הפרמיות שלה בביטוח אלמנטרי הגיע השנה ל-10 מיליון שקל.