יורם אוברקוביץ משתתף במו"מ עם ממשלת חוף השנהב על הקמת תחנות-כוח גזיות

בסוף חודש מארס אמור להגיע לארץ שר האנרגיה של מדינת חוף השנהב שבמערב אפריקה, ליאון עמנואל-מונה, בראש משלחת של אנשי עסקים. זאת, בהמשך לפגישה שהתקיימה לפני חודשיים בחוף השנהב, ושבה דנו אנשי חברת החשמל באפשרות שחברת החשמל הישראלית תקים בחוף השנהב תחנות כוח קטנות שיופעלו בגז.

בפגישה השתתפו סגן מנהל אגף התכנון בחברת החשמל, חיים ברנר; יו"ר ועד העובדים הארצי, יורם אוברקוביץ'; נשיא חוף השנהב, לורן באבו; וראש הממשלה, פסקל אפיגאסן.

נציגי חוף השנהב יגיעו לארץ בכדי ללמוד על פעילותה ועל יכולתה של חברת החשמל בביצוע וביישום פרויקטים של תחנות כוח ותחנות משנה - המופעלות בפחם או בגז.

אוברקוביץ' אמר ל"גלובס", כי הוא מקווה שהעיסקה עם חוף השנהב תצא לפועל. זאת, משום שעיסקה זו "תהווה פריצת דרך לפרויקטים נוספים שהחברה יכולה ליזום בחו"ל. המיזם יקפיץ את החברה מדרגה ויהפוך אותה ליצואנית של ידע ויישום פרויקטים בתחום האנרגיה".

אוברקוביץ' וברנר משתתפים במו"מ כנציגי החברה-הבת של ארגון עובדי חברת החשמל, DAN. אוברקוביץ' הוא יו"ר דירקטוריון דן. אם הפרויקט אכן יתממש - דן תעסיק את חברת החשמל בהקמת תחנת הכוח החדשות בחוף השנהב.