בית רובינשטיין: הכל עניין של מיקום

23 משרדים קנו או שכרו משרדים בבניין, לפי 2,900-2,700 דולר למ"ר בעיסקת קנייה, 20-18 דולר למ"ר לחודש בשכירות. מדוע העדיפו את בית רובינשטיין?

עורכי הדין מעדיפים את בית רובינשטיין, ברחוב לינקולן פינת דרך פ"ת בת"א, המשווק בידי רוני גולדינג. 23 משרדים קנו או שכרו משרדים בבניין, לפי 2,900-2,700 דולר למ"ר בעיסקת קנייה, 20-18 דולר למ"ר לחודש בשכירות. מדוע העדיפו את בית רובינשטיין? התשובה היא קלאסית - הכל עניין של מיקום:

* הבניין אמנם איננו ליד בניני בתי המשפט ברחוב וייצמן, אבל די קרוב להם, מרחק כמה דקות נסיעה. הבניין גם קרוב למרכז הבנקים וחברות הביטוח בסיטי, ונמצא במרחק כמה דקות נסיעה מבית המשפט לתעבורה ולנוער ברחוב שוקן.

* הבניין נמצא בסמוך למשרדי פקיד שומה 1 של מס הכנסה, ברחוב לינקולן 7. כן הוא בטווח הליכה מפקיד שומה 5 בבית הדר, וממחלקת החקירות של מס הכנסה, ברחוב המסגר 44. עורכי דין רבים אמרו, שמיקום זה חשוב להם מאוד.

* עורכי דין נפגשים לעתים קרובות ביניהם, לחתימת חוזים ומו"מ. אחרי שארבעה משרדים גדולים - צדוק, אהרונסון-אבולעפיה, צלמאיר-פילוסוף ורוה - קנו קומות בבניין, ביקשו אחרים לשכור לידם. * החניון בן 600 המקומות פתוח גם ללקוחות. בבניינים אחרים בעיר, מיועד החניון רק לדיירים.

* הבניין נמצא בכתובת בולטת וידועה לכל, צומת בית מעריב. הוא במיקום מרכזי בעיר, קל להגיע אליו מכל מקום, לרוב בכבישים רבי-מסלולים. לקוחות רבים יכולים להגיע אליו גם ברגל.

* בקומת הקרקע יש שורת מסעדות ובתי קפה, שבהם יכולים עורכי הדין לפגוש לקוחות.