AXN: גידול של 50% במספר הצופים השנה

כמות הצופים בערוץ האקשן AXN גדלה במהלך השנה האחרונה בכ-50%, ועומדת כיום על 48% מכלל צופי הכבלים. על פי נתוני מכון המחקר תסקיר, המודד באופן יומי את נתוני הצפייה בערוצי הכבלים, צפו בערוץ בחודש ינואר 2001 כ-32% מכלל צופי הכבלים, לעומת 48% בינואר 2002.

בחודש ינואר 2002 רשם הערוץ נתח צפייה ממוצע של 2.7%, אשר מציב אותו במקום השישי בקרב הערוצים העצמאיים בכבלים.

לאחרונה סיים מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עבודת מחקר שנתית לבדיקת מיצוב הערוץ, עבור בעלי הערוץ Sony Pictures Entertainment. מהמחקר עולה, כי 68% מכלל האוכלוסייה מודעת למותג AXN, וכי 41% מכלל הצופים בישראל ציינו את הערוץ כמוביל בז'אנר הפעולה מתוך כלל ערוצי הטלוויזיה.

מנהל הערוץ מטעם חטיבת הטלוויזיה של Tristar International Columbia , פיני שטרנשוס, מסר כי נתוני הצפייה ודירוג הערוץ בסיום השנה הראשונה לשידורו בארץ, נחשבים להצלחה על רקע התחרות על הזמן הפנוי של הצופה בעידן הרב-ערוצי.

AXN ישראל משודר רק אצל חברות הכבלים והוא מתמחה בסדרות וסרטי אקשן, הרפתקאות וספורט אתגרי. הערוץ משודר, מתוכנן, נארז ומשווק באופן ייחודי לישראל באמצעות חברת ספייק תקשורת. AXN הוא חלק מקבוצת ערוצי הטלוויזיה Columbia Tristar International הכוללת 30 מיזמי רשתות טלוויזיה בעולם בניהול Pictures Entertainment Sony והוא מגיע לכ-34 מיליון משקי בית באירופה, אסיה ודרום אמריקה.