מכוני האבחון והייעוץ אדם ומילוא מתמזגים

הבעלות על החברה הממוזגת תתחלק באופן שווה בין שני הגופים. מנכ"ל החברה יהיה נמרוד בצר, היום מנכ"ל מכון מילוא. מנכ"ל מכון אדם, אפי שטנדלר יישאר בעל מניות בחברה

מכון "אדם", בבעלות ד"ר אורניה ינאי ודב ינאי ומכון "מילוא", בבעלות ד"ר אביאם סלע ואבנר יהודאי, הודיעו היום (ב') על מיזוג. הבעלות על החברה הממוזגת תתחלק באופן שווה בין שני הגופים. מנכ"ל החברה יהיה נמרוד בצר, היום מנכ"ל מכון מילוא. מנכ"ל מכון אדם, אפי שטנדלר יישאר בעל מניות בחברה. משרדי החברה ימוקמו במכון אדם בשיכון דן.

לדברי אבנר יהודאי מבעלי מכון מילוא, "המיזוג הוא נדבך אסטרטגי חשוב לשני המכונים והוא ישמש קרש קפיצה לפיתוח והתרחבות בתחומי האבחון והייעוץ. אנחנו רואים בכך הזדמנות עסקית ללא שום קשר למצב הכלכלי. אנחנו חושבים שיש יתרונות לשני הצדדים במיזוג הפעילויות המקצועיות. מובן שהמיזוג יחסוך בהוצאות לשכ"ד, שיווק ושרותים".

יהודאי ציין, כי נכון להיום לא מדברים על פיטורי עובדים אם כי להערכתו יישנו לחלק מהאנשים תפקידים. במכון מילוא מועסקים כיום 70 עובדים ובמכון אדם 100 עובדים. המחזור של שתי החברות מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

יהודאי ציין, בתשובה לשאלת גלובס, כי אין ירידה בהיקפי הפעילות של שתי החברות. לדבריו יש ירידה מסוימת בתחום האבחון והמיון אבל היא מתאזנת בגידול בנושאי הכוון תעסוקתי, טיפול וקליטת עובדים שפוטרו. לדברי יהודאי נכנס לאחרונה מכון מילוא באמצעות חברת הבת פסיפס, לתחום אבחון ממוחשב/אינטרנטי, מה שמרחיב את מגוון הפעילויות שלו.

ד"ר אביאם סלע מסר כי בשנים האחרונות עובר תחום האבחון והייעוץ בעולם שינויים רבים המשפיעים על מתודות העבודה גם בארץ. בעיקבות שינויים אלה נדרשים המכונים למתן פיתרונות כוללים ללקוחות וערכים מוספים נוספים על הקיים. לדברי סלע יעניק המיזוג "את הכלים הדרושים והעוצמה להעניק ללקוחות את המיטב הקיים בשוק".

מכון "אדם" הותיק ומכון "מילוא" עוסקים במתן ייעוץ ואבחון ללקוחות עיסקיים, פרטיים ומוסדיים. המכונים מעניקים שירות בתהליכי מיזוג בין חברות, מחקר ופיתוח והכשרה מקצועית.