היועמ"ש אישר את המשך כהונתו של דב ויסגלס כמנהל מורשה של חב' הסנה

האישור שנתן היועץ, אליקים רובינשטיין, לעו"ד ויסגלס, הוא חריג. כללי התקשי"ר קובעים, שאדם שהצטרף לשירות המדינה, בפרט עובד בכיר, אינו יכול להמשיך בעסקים פרטיים שהיו לו קודם לכן

היועץ המשפטי לממשלה אישר למנהל לשכת ראש הממשלה, עו"ד דב ויסגלס, להמשיך ולכהן כמנהל המורשה של חברת הביטוח הסנה, שנקלעה לקשיים לפני כ-10 שנים. בית המשפט המחוזי בת"א מינה את ויסגלס למנהל מורשה בחברה, זמן קצר לאחר שנקלעה לקשיים.

האישור שנתן היועץ, אליקים רובינשטיין, לעו"ד ויסגלס, הוא חריג. כללי התקשי"ר קובעים, שאדם שהצטרף לשירות המדינה, בפרט עובד בכיר, אינו יכול להמשיך בעסקים פרטיים שהיו לו קודם לכן.

רובינשטיין נתן את האישור לאחר שהתברר, שויסגלס ניהל את הסנה בהצלחה רבה ב-10 השנים האחרונות, מימש כמעט את כל רכושה ופרע חלק הארי של החובות למבוטחים, לחברות ולספקים. ויסגלס רכש בתקופה זו ידע רב בכל עסקי הסנה, וקשה או בלתי אפשרי להעביר את התפקיד לאדם אחר.

עוד התברר, כי תהליך הניהול של הסנה יושלם בעוד זמן קצר, ולכן המינוי החריג הוא זמני. עו"ד ויסגלס אישר ל"גלובס" את פרטי הידיעה. ויסגלס אמר, שהוא מעריך שישמש כמנהל מורשה של הסנה במשך כחצי שנה, עד להשלמת מימוש נכסיה ופירעון חובותיה.