חברת חוף האלמוג תובעת 9.2 מיליון שקל מקלאב מד הצרפתית

לטענת חוף האלמוג, התחייבה קלאב מד לשלם לה, בכל שנה, שיעור מסוים באחוזים מתוך הכנסותיה. קלאב מד הודתה בחוב של כ-5 מ' ש', שהמועד לתשלומו היה באפריל 2002, והודיעה לתובעת, כי אין בדעתה לשלם את חובה

חברת חוף האלמוג אילת, תובעת 9.2 מיליון שקל מהחברה הצרפתית קלאב מדיטרנה ס.א.

חוף האלמוג טוענת, באמצעות עוה"ד עופר צור ומאיה צברי, כי במארס 1985, נחתם בינה ובין הנתבעת חוזה ניהול ותפעול של שטח מקרקעין, שבבעלות חוף האלמוג, באיזור הידוע בשם קורל ביץ' באילת, על מנת שהנתבעת תנהל ותפעיל שם כפר נופש ופעילויות שיהיו חלק מהפעילויות העולמיות של קלאב מד.

לטענת חוף האלמוג, התחייבה קלאב מד לשלם לה, בכל שנה, שיעור מסוים באחוזים מתוך הכנסותיה ובכל מקרה, סכום שלא יפחת מסכום מינימלי שנקבע. קלאב מד הודתה בחוב של כ-5 מיליון שקלים, שהמועד לתשלומו היה באפריל 2002, והודיעה לתובעת, כי אין בדעתה לשלם את חובה, שכן, לטענתה, מצב עסקיה אינו כתמול-שלשום, בשל המצב הביטחוני הקיים בארץ.

חוף האלמוג טוענת, כי מדובר בטענה מוזרה, שכן המצב הביטחוני בארץ ידוע לקלאב מד והוא אינו מהווה, כשלעצמו, סיבה להפרת חוזה. לדבריה, היתה קלאב מד מודעת היטב למצב הביטחוני בארץ.

חוף האלמוג טוענת, כי החוב של קלאב מד כלפיה מסתכם ב-9.2 מיליון שקל. התביעה הוגשה בסדר דין מקוצר וטרם הוגשה בקשת רשות להתגונן. (ת.א 1818/02).