ראש הממשלה, אריק שרון, הורה לוועדת המכרזים הבינמשרדית של הרכבת הקלה בירושלים להאיץ את עבודתה ולבחור את הזכיין המועדף להקמת הפרויקט. גורמים בכירים בהנהלת הפרויקט אומרים, כי לאור ההשקעות הממשלתיות, בהיקף של כ-800 מיליון שקל (מימון משותף של משרד התחבורה ועיריית ירושלים), הגיע הפרויקט לנקודת אל-חזור. לדבריהם גם אם חלילה "יברחו" הזכיינים, הממשלה תבצע את הפרויקט בעצמה.
בתדרוך עיתונאים, שכינסה הבוקר (ג') הנהלת הרכבת הקלה, אמר ראש צוות תוכנית האב ד"ר משה הירש, כי ועדת המכרזים תכריז על הזוכה לקראת חודש אוקטובר. לדבריו, בדקה הוועדה את שתי ההצעות שהוגשו לפני חודש ושלחה למתמודדות שאלות הבהרה.
עבודות ההנדסה הציבוריות להעתקת התשתיות נכנסות היום לשלב הקריטי. מרכז ירושלים נסגר לתנועת כלי רכב פרטיים, כדי לבצע את עבודות התשתית.
מנהל אגף התשתיות במשרד התחבורה, יצחק זוכמן, אמר, כי בנוסף
לפיתוח התחבורתי, הביאו עבודות התשתית לתוספת של 1,700 מקומות עבודה בעיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.