חברת דרך ארץ פתחה בשבוע שעבר ארבעה קטעים ומעקפים חדשים שיקלו על זרימת התנועה והגישה לכביש חוצה ישראל. עלות הקטעים כ-50 מיליון שקל.
באזור רמלה, ליד מחלף נשרים, נפתח לתנועה כביש 424 ממושב יד רמב"ם לכיוון כביש 44. במחלף בן-שמן נפתחו לתנועה שני גשרים חדשים מעל לכביש מס' 1 (תל-אביב ירושלים) וכביש חוצה ישראל לאורך כביש 443. מתחת לגשר אחד תעבור התנועה של כביש ירושלים-תל-אביב, ומתחת לגשר השני תעבור התנועה של כביש 6 והתנועה מתל-אביב לירושלים. בצומת גבעת כוח, בין אלעד לצומת טירת יהודה, נפתח גשר המעתיק את התנועה של כביש 444 אל מעל כביש 6, וכן תוואי חדש של כביש 444 באורך 1 ק"מ שסללה דרך ארץ.
כמו כן נפתח לתנועה קטע כביש 551, שאורכו 4.5 ק"מ, שאף הוא נסלל על-ידי דרך ארץ. כביש זה מחליף את הכביש הישן 5504 מכפר סבא לכוכב יאיר. לדברי מנכ"ל דרך ארץ CJV, יוחנן אור, העיקרון המנחה את תכנון כביש 6 בהצטלבות עם כבישים חותכים היה לבנות את כביש 6 כמפלס הנמוך ביותר במחלף כדי להקל על זרימת התנועה ובמקביל לאפשר המשך עבודות בנייה של הכביש ללא הפרעה. סה"כ יוקמו ע"י דרך ארץ 93 גשרים לאורך תוואי הכביש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.