לקראת החזרה לבית הספר: טויס-אר-אס נכנסת לספרי הלימוד, אופיס דיפו משיקה מותג פרטי

להערכת מנהלת השיווק של טויס-אר-אס, ההוצאה הממוצעת לילד העולה לכיתה א' מסתכמת בכ-600-550 שקל

תחילת שנת הלימודים הממשמשת, ב-1 בספטמבר, מכניסה את רשתות כלי הכתיבה והצעצועים לפעילות מוגברת.

רשת הצעצועים טויס-אר-אס נכנסת, לראשונה, לתחום ספרי הלימוד. בשלב הראשון, היא תחל לשווק ספרי לימוד לכיתה א'. הרשת נערכת למכירות בהיקף 2 מיליון שקל של מוצרי החזרה לבית הספר.

לדברי יעל מאיר, מנהלת השיווק של הרשת, תחום החזרה לבית הספר מזוהה ברשת כתחום אסטרטגי, הפונה לחלק גדול מקהל היעד שלה. הכנסת ספרי הלימוד לתמהיל המוצרים הקיים של הרשת היא, לדבריה, מהלך טבעי, הפונה לקהל העיקרי של הרשת - ילדים ובני נוער.

להערכת מאיר, ההוצאה הממוצעת לילד העולה לכיתה א' מסתכמת בכ-600-550 שקל והיא כוללת את סל המוצרים הבסיסי: ספרים, תיק גב, קלמר, יומן, כלי כתיבה ומחברות. לרשת טויס-אר-אס 18 סניפים, והיא נמצאת בבעלות איש העסקים ליאון קופלר וקבוצת פישמן (בבעלות אליעזר פישמן, בעל השליטה ב"גלובס").

רשת אופיס דיפו, גם היא מקבוצת קופלר, מתחילה לראשונה לשווק מוצרים בתחום הציוד ללימודים והציוד המשרדי, תחת מותג פרטי. המותג הפרטי אמור לכלול בין היתר תיקים, קלסרים, קלמרים, כלי כתיבה וציוד משרדי נוסף. את התיקים תייצר עבור אופיס דיפו חברת מודן.

אופיס דיפו גם מתחילה בשיתוף פעולה עם הריבוע הכחול, שבמסגרתו תקים סניף שלה בתוך סניף מגה של הרבוע הכחול, כחנות בתוך חנות. הסניף יפעל באופן נסיוני ויתפרס על כ-200 מ"ר בתוך סניף מגה.

אופיס דיפו, המונה 24 סניפים, גיבשה פלטפורמה פרסומית חדשה במסגרת ההיערכות לקראת מכירות החזרה לבית הספר. הפלטפורמה החדשה מאמצת מוטיבים מהמטבח והבישול, תוך שימוש בדמות של שף, תחת הסיסמה: "בישלנו לכם חיסכון ענק בדרך לבית הספר".

ענת לוין, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת אופיס דיפו, מסרה כי לקראת שנת הלימודים הקרובה תעלה הרשת קמפיין פרסומי בהשקעה של 2 מיליון דולר, באמצעות טמיר-כהן.

גם רשת קרביץ מתחילה מסע פרסום לקראת החזרה לבית הספר, בהשקעה של כמיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום בריקמן. במסגרת הקמפיין עולה ג'ינגל ברדיו, שהוא עיבוד של השיר משנות ה-60, "בתשלומים בתשלומים". הסיסמה שתוביל את הקמפיין היא "בתשלומים בתשלומים - לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ". הקמפיין יכלול מבצעי קידום מכירות, הנחות של עד 70% על מוצרים בסיסיים של חזרה לבית הספר, ופריסה לעשרה תשלומים ללא ריבית.