קשת ממנפת את "לא נפסיק לשיר": משחק טלוויזיה ואוסף שירים כפול

המשחק ישודר שלוש פעמים בכל ערב שידור * האוסף יכלול שירים ידועים בביצוע האמנים ודי.וי.די של פלייבקים עם שקופיות המילים

זכיינית ערוץ 2, קשת, ממנפת את תוכניתה "לא נפסיק לשיר" ומשיקה משחק טלוויזיה חדש בשם "איזה שיר זה?". המשחק ישודר בשני ימי השידור של קשת - ב' ו-ה', ויציע פרסים בשווי 9,000 שקל בכל יום שידור לשלושה צופים מזמרים. יום השידור הראשון של המשחק יהיה היום (ה'), 1 באוגוסט.

לפי המשחק, שלוש פעמים במהלך הערב (בשעות 20:30, 21:30 ו-22:30) יושמעו למשך מספר שניות צלילים בודדים מתוך שיר ישראלי מוכר. בכל פריצה יתוספו צלילים נוספים לאלו שכבר הושמעו - עד לזיהוי המיוחל.

הצופים יוזמנו להתקשר למספר טלפון שיופיע על המסך ולנסות לפצח את החידה. ראשון המזהים יזכה ב-3,000 שקל, ובסך הכל, תעניק קשת בכל אחד מהימים פרסים בשווי כולל של 9,000 שקל. בסוף הערב ישודר פתרון החידה ויפורסמו שמות הזוכים.

מנהלת תכנון ומחקר בקשת, שושן ניצן, אומרת כי החידון נועד לסייע בשימור צופים לאורך כל הערב, דבר שאותו עושה קשת גם באמצעות תמהיל תכניות ופיתוח תכנים מקוריים המפעילים את הצופה. יעד מרכזי נוסף של החידון, אומרת ניצן, הוא לשמש כלי בולט וייחודי באריזת לוח המשדרים של קשת.

בנוסף, מפיקה קשת, בשיתוף חברת התקליטים NMC, אוסף כפול חדש תחת המותג "לא נפסיק לשיר". לראשונה בארץ, יכלול האוסף גם דיסק די.וי.די ובו פלייבק של השירים ומילותיהם. ההשקעה באוסף עומדת על כ-150 אלף שקל.

הדיסק כולל 14 שירים ישראליים נבחרים שנמצאו מתאימים ביותר לשירה בציבור. בנוסף, כולל האוסף תקליטור די.וי.די ובו הפלייבקים של אותם שירים, בליווי שקופיות המלים (כמו קריוקי), שיופיעו על המסך. האוסף יימכר במחיר של 85-79 שקלים לצרכן.

האוסף "לא נפסיק לשיר" כולל בין היתר את שירים: "לגור איתו", בביצוע ריקי גל, "אהבה בסוף הקיץ" (צביקה פיק), "ארץ טרופית יפה" (יהודית רביץ), "נערי שובה אלי" (מרגלית צנעני), "מלך אמיתי" (זהבה בן), "שלווה" (להקת הנח"ל), "יהיה טוב" (דיויד ברוזה), "נולדתי לשלום" (סקסטה), "הפרח בגני" (זהר ארגוב), "כל הכבוד" (יהורם גאון), "גלשן" (דני סנדרסון), "אלף כבאים" (דודה), "רדיו חזק" (תיסלם) ו"דם חם" (שרי).

מנכ"ל קשת, אבי ניר, אמר כי החברה שואפת להרחיב את מותגיה מחוץ למסך ולייצר תכנים אטרקטיביים עבור פלטפורמות משלימות. כבר בשלב פיתוח התוכנית נלקח בחשבון אלמנט זה, והיה ברור כי ישווק מוצר נלווה שייגזר מהתכנים הקיימים של התוכנית.