גולף מותחת את מותג הבית לתחומי המגבות והמצעים, שבהם פועלת החברה האחות כיתן

עד כה שיווקה רק את מוצרי כיתן * המהלך מלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון דולר

רשת גולף אנד קו מותחת את המותג הפרטי "גולף" לתחום המצעים והמגבות. הרשת תתחרה בתחום זה במותג כיתן, השייך לחברה האחות כיתן תעשיות (שתי החברות משתייכות לקבוצת כלל), וכן במותג ורדינון, שבבעלות חברת ורדינון.

לדברי מנהל השיווק והתפעול של גולף, עמיר משה, "השקת מותג הבית גולף בתחום המצעים והמגבות היא חלק מהאסטרטגיה של החברה ומהמהלך של מתיחת המותג ויצירת מטרייה תדמיתית לפעילותה של הרשת, תוך חיבור המותגים לאופנה וסגנון חיים. גולף, כמותג הבית של גולף אנד קו, ממוצב כפרימיום, תוך יצירת בידול ממוצרי מצעים ומגבות הקיימים בשוק".

מתיחת המותג למצעים ומגבות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של 1.5 מיליון דולר, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב.

כאמור, המהלך ייצור תחרות בין הרשת לבין החברה האחות, כיתן תעשיות. רשת גולף אנד קו נקראה בעבר כיתן, אך בינואר השנה היא שינתה את שמה לשם הנוכחי, במסגרת החלטה אסטרטגית להפוך את רשת החנויות לרשת אופנה כוללת.

הרשת נשענת על השם "גולף" כשם מוביל בתחום האופנה, ומרחיבה את פעילותה לתחומים רבים, במטרה להגביר את כושר התחרות שלה ולשמור על מעמדה בתחום הטקסטיל והבית. רשת גולף מפעילה כיום כ-150 חנויות במסגרת הרשתות גולף, Co & Golf, פולגת, אינטימה, STREET ו-SPRINT. היקף המכירות השנתי של החברה עומד על כ-570 מיליון שקל.