האצ'יסון, החברה האם של פרטנר, בחרה בשם "3" כמותג נפרד לדור השלישי

הא'ציסון היא תהיה החברה הראשונה בעולם למתג את טכנולוגיית הדור השלישי. ישנה סבירות גבוהה לכך שהמותג 3 ישמש גם את אורנג' הישראל במיתוג שירותי הדור השלישי

הא'ציסון, החברה האם של פרטנר אורנג', בחרה בשם "3" (Three) כמותג החדש שלה לדור השלישי בסלולר. הא'ציסון היא תהיה החברה הראשונה בעולם למתג את טכנולוגיית הדור השלישי. ישנה סבירות גבוהה לכך שהמותג 3 ישמש גם את אורנג' הישראל במיתוג שירותי הדור השלישי.

השקת המותג החדש תיעשה בחודש הקרוב באנגליה. בארץ, על פי הערכות, צפויה פרטנר אורנג' להשיק את טכנולוגיית הדור השלישי לקראת סוף שנת 2003. יש רמת סבירות גבוהה לכך שהשירותים של הדור השלישי ימותגו תחת מותג נפרד.

יעקב קדמי, בעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר אורנג' הישראלית, השתלב בשנה החולפת במאמצי הפיתוח השיווקי של הדור השלישי בהאצ'יסון. קדמי משמש חלק מצוות פיתוח דור מוצרי העתיד. האצ'יסון שכרה את שירותי את חברת המיתוג וולף אולינס, שבנתה את המותג אורנג', לבניית המותג החדש לדור השלישי. האצ'יסון מקימה תשתיות לדור השלישי, בנוסף לשוק האנגלי, גם באיטליה, אוסטרליה, שבדיה, הונג קונג וישראל.

טכנולוגיית הדור השלישי תאפשר העברת וידאו במכשירי הסלולר, רוחב פס מקסימלי ושירותי און ליין בתמונה ובוידאו. לא ברור אם בהמשך למדיניות שנוקטת האצ'יסון, יישמו גם המפעילות האחרות בעולם מיתוג נפרד לטכנולוגיית הדור השלישי, נושא שנדון בהרחבה ונחשב לאחד האתגרים השווקיים המרכזיים כיום.