הנקראות ביותר

לקראת עליית הערוץ הייעודי ברוסית: ערוץ NTV משנה שמו ל-RTV ומחליף לוגו

במקביל להחלפת השם והלוגו, מעלה הערוץ קמפיין מודעות בעלות מדווחת של 100 אלף דולר, המופיע בעיתונות הפונה לקהל המפרסמים

ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי ברוסית NTV אינטרנשיונל, המשודר בכבלים ובלוויין, משנה את שמו ל-RTV INTERNATIONL ומשיק לוגו חדש. כך מסר היום (ג') מארק מאירסון, מנכ"ל נציגות מוסט מדיה בישראל. שינוי שם הערוץ יתבטא על המסך מ-4 בנובמבר, והוא נערך זמן קצר לפני מועד העלייה המתוכנן של הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, באמצע החודש.

במקביל להחלפת השם והלוגו, מעלה הערוץ קמפיין מודעות בעלות מדווחת של 100 אלף דולר, המופיע בעיתונות הפונה לקהל המפרסמים. הערוץ מסר כי שינוי השם מצטרף לשינוי תמהיל התוכניות, שבוצע מתחילת השנה והותאם להעדפות הצפייה של דוברי הרוסית בעולם.

ערוץ RTV international משתייך לקבוצת מדיה מוסט, שבבעלות ולדימיר גוסינסקי (השותף, בין השאר, גם בעיתון "מעריב"). הקבוצה מפעילה שלושה ערוצי טלוויזיה בינלאומיים נוספים לדוברי רוסית: ערוץ PTB לכל המשפחה, ערוץ הקולנוע NASHE KINO וערוץ ילדים.

לדברי מאירסון, NTV INTERNATIONAL פונה לקהל דוברי רוסית בכל העולם, המונה כ-50 מיליון איש.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות