רשת הכל בדולר, מקבוצת גאון סחר, מתחילה למכור מזון

הרשת מדווחת על מכירות של כ-20 מיליון דולר בשנה, ומצפה כי הכניסה למכירת מזון תגדילן ב-40% * הקימה באחרונה חמש חנויות נוספות

רשת "הכל בדולר", מקבוצת כפר השעשועים, שבבעלות גאון סחר, תתחיל למכור מוצרי מזון.

מוצרי המזון שתמכור הרשת מאופיינים בקנייה אימפולסיבית ובחיי מדף ארוכים יחסית. המוצרים, במחיר של דולר אחד, יימכרו בכל 45 סניפי הרשת. בין היתר, יימכו ממתקים, קפה ומוצרי מאפה ארוזים. בימים האחרונים נחתמו הסכמי שיווק בעניין זה עם יבואנית ממתקים ומשווקת קפה.

היקף המכירות של חנויות "הכל בדולר" עומד, לדבריה, על כ-20 מיליון דולר בשנה. הרשת מוכרת כ-70 אלף פריטים ביום, כולם בדולר אחד. מנכ"ל הקבוצה, אבי כץ, מעריך כי מכירת מוצרי המזון ברשת תגדיל את היקף מכירותיה בכ-40%.

"הכל בדולר" השייכת לקבוצת כפר השעשועים, מקבוצת גאון סחר, הקימה באחרונה חמישה סניפים חדשים - בראשל"צ, תל-אביב, צפת, כרמיאל ובקריות.

לדברי כץ, בדיקות וסקרים פנימיים שערכה הקבוצה העלו באופן מובהק כי יש צורך בהעשרת מגוון המוצרים בחנות, באופן שיאפשר לבצע קנייה מקיפה, במחירים אטרקטיביים. כץ סבור כי הרשת נהנית מביקוש מוגבר בשל המיתון. לדבריו, הרשת מרחיבה באופן משמעותי את מגוון מוצרי הצריכה הנמכרים בה, כגון חומרי ניקוי, טואלטיקה וצריכה הנמכרים כיום ברשת.

קבוצת כפר השעשועים הוקמה לפני עשר שנים על-ידי רונן לוי ואבי כץ ובאוקטובר 2001 נכנסה לשותפות (50%) עם גאון סחר. הקבוצה כוללת 150 חנויות, שהיקף מכירותיהן השנתי עומד על כ-400 מיליון שקל. הקבוצה כוללת את רשת חנויות כפר השעשועים, ששת, פיפו ופיפו בייביז. באחרונה הקימה הקבוצה את רשת "פיפו בייביז", המוכרת חבילות לידה ומוצרי תינוקות, בהשקעה של כ-8 מיליון שקל.