"הקווים הלוהטים" עברו דרך המרכזות של חברות ציבוריות

כמה חברות ציבוריות גדולות מימנו בתקופה האחרונה, ללא ידיעתן, שיחות טלפון אירוטיות, שניהלו ישראלים ל"קווים לוהטים" שהופעלו במדינות אפריקה.

אמש נעצרו כמה ממפעילי "הקווים הלוהטים", בחשד שחדרו למחשבי חברות כלכליות גדולות והפעילו דרכם, ועל חשבון החברות, את שיחות הטלפון האירוטיות לחו"ל. לדברי המשטרה, גנבו מפעילי השיחות האירוטיות בצורה זו בחודשים האחרונים מיליוני שקלים מהחברות.

מאז האיסור על הפעלת שיחות אירוטיות בישראל, מפעילים נותני השירות בישראל "קווים לוהטים" מכמה מדינות באפריקה. מבקשי השיחות האירוטיות מתקשרים לקונגו או לקניה, ושם עונה להם שיחה חיה או מוקלטת מבחורה חושנית.

המתקשר לקווים האלה מחוייב על ידי "בזק" בחשבון הטלפון שלו. "בזק" מעבירה למפעיל השירות את חלקו בשיחה, שהוא גדול פי כמה מחלקה של "בזק". כך משמשת "בזק", למעשה, מעין גובה עבור מפעיל השירות ושולחת לו מדי חודש צ'ק שמן.

באחרונה, הבחינו כמה חברות כלכליות גדולות, שבמרכזיות שלהן קווי טלפון רבים, שחשבונות הטלפון שלהן "קפצו" במאות אלפי שקלים. מבדיקה שערכו התברר, כי חוייבו בשיחות-חוץ ארוכות למדינות באפריקה, שיחות שלא נעשו על-ידי אנשי החברה. החברות התלוננו במשטרה וב"בזק".

החקירה העלתה, כי חבורה של מפעילי שיחות אירוטיות הצליחה לחדור למחשבי מרכזות של חברות כלכליות גדולות והפעילה דרכן את השיחות האירוטיות לחו"ל. «ידיעות אחרונות« "הקווים הלוהטים" עברו דרך המרכזות של חברות ציבוריות «