MSN ישראל השיקה מערכת הוטמייל חדשה המבוססת על פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת

Hotmail.co.il הוא שירות המייל הראשון בעולם של MSN שמבוסס על שרת Hosted Exchange, שמציע פונקציונאליות של אאוטלוק ויאפשר אספקת שירותי ערך מוסף חדשים בתחום הדואר האלקטרוני

MSN ישראל השלימה שדרוג מקיף של מערכת הדואר האלקטרוני Hotmail.co.il והשיקה מערכת חדשה לחלוטין לשימושם של למעלה מ200,000- בעלי התיבות הפעילות בשירות.

לפני כשנה החליטה MSN ישראל לעבור לטכנולוגיה חדשה ולאחר בדיקות מקיפות בחרה בשרת Hosted Exchange של מיקרוסופט כבסיס המערכת. המערכת החדשה הוקמה במשך כששה חודשים ועתה, כאמור, היא הושלמה ועלתה לאוויר.

אורי אדוני, מנכ"ל משותף MSN ישראל: Hotmail.co.il" הוא שירות הוטמייל הראשון בעולם של MSN שמבוסס על שרת Hosted Exchange ועל כן הוא עתיד לשמש כמקרה מבחן עבור MSN העולמית ועבור הנהלת החברה באירופה, העוקבים בעניין אחר הפרויקט. הפלטפורמה הטכנולוגית מספקת רמה חדשה של ביצועים ופונקציונאליות למשתמש והיא תאפשר לנו לספק בעתיד גם סוגים חדשים של שירותי ערך מוסף. למרות כל החידושים, אנו נמשיך לספק את שירות הוטמייל ללא כל חיוב".

במערכת הוטמייל החדשה שולב העיצוב של מערכת Hotmail.com, לרבות המבנה הגראפי המדויק והצבעוניות האופיינית לשירות הבינלאומי. יחד עם זאת, החידוש הגדול טמון במערכת אאוטלוק מלאה ששולבה לראשונה בכל תיבת דואר שמציעה את כל הכלים והמערכות שאליהן רגיל הגולש לרבות: יומן, משימות, לוח שנה, אנשי קשר, פתקים, ועוד. המערכת תציע מגוון רחב של כלים: פעולות בתיקיות, חיפושים, הודעות קוליות, הודעות אל ומהסלולר, סינכרון עם מכשירי כף יד (פאלם, סלולר) ועוד.

גולת הכותרת של המערכת החדשה טמונה ביכולת לספק שירותי ערך מוסף שמתוכננים עתה ויוצעו למנויים (בתשלום). ביניהם ניתן לציין: חיבור לשירותי סלולר, חיבור למערכות טלוויזיה אינטראקטיביות, הרחבת תיבה, שירותי אנטי וירוס ועוד.

מערכת הוטמייל החדשה מבוססת על חווה של כ-20 שרתים והיא מסוגלת לתמוך במיליוני תיבות דואר פעילות בנפח תעבורה בלתי מוגבל, וברמה גבוהה של אמינות ויציבות. כן שופרו באופן משמעותי זמני התגובה של המערכת למשתמשים ושולבה מערכת ניהול מתקדמת שמקילה על תחזוקה, שדרוגים, שינויים ופתרון בעיות.