ישראל פלג פורש ממפעל הפיס; ימונה ליו"ר פעיל של רשת האופנה

המינוי של פלג נועד לחזק את הצד השיווקי של רשת H&O, וזאת בהמשך למהלך המיתוג והמיצוב מחדש של הרשת שבוצע בשנתיים האחרונות

ישראל פלג, סמנכ"ל השיווק והפרסום של מפעל הפיס, צפוי להתמנות בתוך כחודש לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל של רשת אופנה H&O. לדברי בני גאון, יו"ר גאון אחזקות ומבעלי השליטה ברשת, המינוי של פלג נועד לחזק את הצד השיווקי של הרשת, וזאת בהמשך למהלך המיתוג והמיצוב מחדש של הרשת שבוצע בשנתיים האחרונות. לדבריו, הצטרפותו של פלג תאפשר לפתח תחומי פעילות נוספים ברשת H&O, במיוחד לאור ההזדמנויות והשינויים,לדבריו, בתחום רשתות השיווק ורשתות הביגוד.

גאון הוסיף כי המינוי נעשה בתיאום מלא עם מנכ"ל H&O, ניצן הדס. הדס מכהן בתפקיד כ-3 שנים והוא ימשיך להוביל את תוכנית המפנה של הרשת שאמורה להעבירה לרווחיות בשנים הקרובות. לצידו יכהן פלג כיו"ר דירקטוריון פעיל אשר יתמקד בפיתוח עיסקי ובשיווק.

פלג (53) שימש במשך 3 השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והפרסום של מפעל הפיס, הכוללת רשת הפצה עם 2,300 נקודות מכירה, שהיקף הכנסותיה למעלה מ-3 מיליארד שקל. קודם לכן כיהן פלג כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה. פלג, שניהל בעבר שני משרדי פרסום ויחסי ציבור, הוא בעל תואר דוקטור בתקשורת עם התמחות בטלויזיה.

רשת האופנה H&O מפעילה כיום 24 סניפים. הרשת מציעה בעיקר מוצרי הלבשה, הנעלה וקוסמטיקה. רשת H&O היא חברה ציבורית הנמצאת בשליטת המשביר אחזקות. המשביר אחזקות נמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת (68%) בחלקים שווים והמשביר המרכזי (32%).