מייקל שטיינהרדט: "הפועלים לא צריך להחזיק במניות מיעוט בחברות"

מייקל שטיינהרדט, אחד השותפים בקבוצת אריסון המתמודדת על רכישת בנק הפועלים, אומר, כי לדעתו בנק הפועלים לא צריך להחזיק מניות מיעוט בחברות, וכי עליו להתרכז באחזקות בתחום הבנקאות. שטיינהרדט התייחס לשאלה, מה לדעתו יש לעשות לגבי אחזקות בנק הפועלים בקונצרנים כור וכלל.

בראיון ל"ממון" אמר אתמול שטיינהרדט, כי ייענה לדרישת בנק ישראל למכור את השליטה שלו בבנק הספנות, אם קבוצתו תזכה במכרז. עם זאת, במקרה שקבוצת אריסון לא תזכה במכרז בנק הפועלים, אין לשטיינהרדט כל כוונה למכור את בנק הספנות. לדבריו, הוא מרוצה מהשיפור בתוצאות הכספיות של הבנק.

שטיינהרדט אמר עוד, כי אם קבוצת אריסון תזכה במכרז, הוא יהיה מיוצג בבנק על ידי שותפו לעסקים, שמעון טופור. לדבריו, הוא רואה את עצמו שותף פסיבי בקבוצה.

שטיינהרדט (57) התפרסם עד לפני כשנתיים בניהול קרנות שהתמחו בהשקעות בשוק המטבעות הבינלאומי. לדבריו, מאז ש"הפסיק לנהל כסף של אחרים", הוא עוסק בספקולציות בשוק המטבעות בעצמו ובשביל משקיעים בארה"ב.

לדבריו, עולם הבנקאות בעולם נמצא כיום בעידן של מיזוגים, ובמקביל מתבצעים בו שינויים טכנולוגיים רבים, שחלק מהם עדיין לא הגיע לישראל. «ידיעות אחרונות« מייקל שטיינהרדט: "הפועלים לא צריך להחזיק במניות מיעוט בחברות" «