שר נוסף באוצר: מאיר שטרית יעבוד לצידו של בנימין נתניהו

שרון אישר סידור חסר תקדים זה של שני שרים במשרד, לבקשת נתניהו; ח"כ שטייניץ יכהן כסגן שר האוצר; סמוך לחצות הושבעה הממשלה החדשה

השר מאיר שטרית יעבוד במשרד האוצר לצידו של השר הממונה בנימין נתניהו. כך נודע ל"גלובס". רה"מ, אריאל שרון, אישר הלילה (ה') סידור חסר תקדים זה של שני שרים במשרד. זאת, לבקשת נתניהו. מעמדו הרשמי של שטרית ימשיך להיות שר ללא תיק, אך בפועל הוא יחלוק עם נתניהו את העבודה באוצר, אם כי לא את האחריות. בנוסף לשני השרים יתמנה ח"כ יובל שטייניץ כסגן שר האוצר.

שטרית שהועבר מתפקיד שר המשפטים, היה שר האוצר השלישי והאחרון תקופה קצרה בשלהי ממשלת נתניהו, והצליח בתפקידו. שטרית, שאישר את הפרטים ל"גלובס", אמר עם זאת כי מדובר ב"עבודה משותפת" עם נתניהו, ולא חלוקה פונקציונלית של תחומי המשרד ביניהם, בשלב זה. שטרית לא מוציא חלוקה זו מכלל אפשרות לאור הניסיון שיצטבר בעבודתם המשותפת.

שטרית אמר, כי הוא מרוצה מהסידור נוכח העבודה הרבה שמצפה להם ליישום תוכניותיו של נתניהו וקידום הרפורמות שרק החלו. שטרית אמר, כי אינו חושב שניהול משרד בזוגות שרים הוא דבר מוזר, גם אם איננו מקובל. "זהו ניסיון מעניין שכדאי לעבור", ציין.

שיחת עבודה יסודית עם נתניהו טרם התקיימה והיא תיערך מיד לאחר העברת התפקידים מחר (ו') או ביום א'.

השר היוצא, סילבן שלום, אמר ל"גלובס" כי מדובר בסידור תמוה ביותר שהוא איננו מבין ולא יורד לסופו.