אלווריון תאפשר חיבור בין האיים טרינידד וטובגו באמצעות פתרון OFDM

חברת ליסה קומיוניקיישנס מטרינידד תקשר בין שני האיים המרוחקים זה מזה מרחק של 111 ק"מ באמצעות מערכת של אלווריון

אלווריון הודיעה היום כי חברת ליסה קומיוניקיישנס (Lisa Communications), ספקית מובילה של שירותי אינטרנט בפס רחב בטרינידד, ביצעה הזמנת המשך למערכת BreezeACCESS™ OFDM בתדר המורשה 3.5 GHz, במסגרת הרחבת הרשת אותה רכשה מאלווריון. טכנולוגיית ה- OFDM המתקדמת של אלווריון מאפשרת לליסה קומיוניקיישנס לספק שירותי אינטרנט בפס רחב לארגונים גדולים, וקישוריות בפס רחב בין האי טובגו וטרינידד, המרוחקים זה מזה מרחק של 111 קילומטרים.

ליסה קומיוניקיישנס, שנוסדה בשנת 1992 הינה ספקית התקשורת האלחוטית הגדולה ביותר בטרינידד וטובגו, והשניה בגודלה באספקת שירותי גישה בפס רחב. החל משנת 2001 משמשת המערכת הגמישה של אלווריון, ה- BreezeACCESS™ בתדר המורשה 3.5 GHz, בסיס לשירותי ה- BlueSky אותם מספקת החברה. טכנולוגיית ה- BreezeACCESS™ XL של אלווריון נפרסה באופן נרחב באי טרינידד על ידי ליסה קומיוניקיישנס במטרה לספק גישה לאינטרנט בפס רחב לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים.

בנוסף, התקינה החברה את המערכת המתקדמת ה- BreezeACCESS™ OFDM המספקת פתרון עבור שדרת התמסורת המרכזית, ומאפשרת לה לספק לראשונה גישה לאינטרנט מהיר גם באי טובגו, ולעמוד בדרישותיהם של ארגונים גדולים לאספקת גישה מהירה בפס רחב. פתרון ה- OFDM מאפשר גישה רחבת פס גם בהיעדר בקו ראייה רציף (NLOS), במקומות בהם קו הראייה נחסם על ידי הרים באזורים כפריים או בניינים באזורים עירוניים המיושבים בצפיפות. החיבור לשדרת התמסורת הראשית הנמצאת בארה"ב נעשה באמצעות לוויין.

אלווריון עוסקת בפתרונות גישה אלחוטית רחבת פס נקודה למספר נקודות עבור מפעילי תקשורת, ספקי שירות וחברות ברחבי העולם.