נשיא סאצ'י אנד סאצ'י מגיע לארץ לדון בשותפות עם באומן-בר-ריבנאי

באומן: "הדיון בשלב ראשוני מאוד" * בין לקוחות הסוכנות הבינלאומית: פרוקטר אנד גמבל ופפסיקו

נשיא סוכנות הפירסום מהגדולות בעולם, סאצ'י אנד סאצ'י, עומד להגיע בסוף החודש לישראל. קווין רוברטס יגיע לישראל ב-27 בנובמבר, כאורח של משרד באומןבר-ריבנאי. במהלך ביקורו ידון עם אנשי המשרד על כניסה לשותפות.

בתגובה לידיעה, אמר יורם באומן, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, כי הדיון בכניסתה של סאצ'י לשותפות במשרד הוא בשלב ראשוני מאוד, וכי עצם התהליך, שעומד בסימן חיובי, צפוי להימשך לפחות עוד שנה וחצי מסיבות עסקיות שונות, לרבות מיסוי. "נושא השותפות מעניין אותי, וזהו שינוי מהותי, שצריך להיערך אליו", אמר.

נשיא סאצ'י אנד סאצ'י, קוין רוברטס, שמונה לתפקידו הנוכחי בתחילת 97', שימש קודם לכן בתפקידי ניהול בכירים בקונצרן פרוקטר אנד גמבל ובפפסיקו.

סאצ'י היא אחת מ-5 הסוכנויות הגדולות בעולם, עם היקף תקציבים של כ-7 מיליארד דולר. על לקוחותיה נמנים: פרוקטר אנד גמבל, בריסטול מאיירס, CPC, קרלסברג, מרקי קמפבל, דנונה, ג'ילט, היינץ, פפסיקו, סמסונג, סייקו, סוני, טויוטה, ויזה, היולט פקרד, קודאק, שוופס ועוד.

עד לאחרונה היתה סאצ'י מקושרת עם סוכנות בייטס, שאף היא מיוצגת בארץ על ידי באומן-בר-ריבנאי. באחרונה חל פיצול בין שתי הסוכנויות, שנמצאות בבעלות חברת האחזקות קורדיאנט, אולם עדיין נותרו ביניהן בסיסי עסקים משותפים, לרבות חברת רכישת המדיה זניט, שלה שלוחה בארץ בבעלות באומן-בר-ריבנאי. זו מספקת, בין היתר, שירותי רכישה ותיכנון מדיה לשני מפרסמים עיקריים: פרוקטר אנד גמבל ובריסטול-מאיירס. *« מאת ורד שרוןריבלין « נשיא סאצ'י אנד סאצ'י מגיע לארץ לדון בשותפות עם באומן-בר-ריבנאי *« באומן: "הדיון בשלב ראשוני מאוד" * בין לקוחות הסוכנות הבינלאומית: פרוקטר אנד גמבל ופפסיקו