אורפרק זכתה במיכרז עיריית חיפה להצבת 100 מדחני חנייה מתוחכמים

תשלם לעירייה 290 שקל לחודש למדחן ו-%8 מהפדיון

חברת אורפרק זכתה במיכרז של עיריית חיפה להצבת מדחני חנייה, מהמתקדמים בעולם אשר יוצבו לראשונה בארץ. אורפרק מייצגת את החברה הבריטית מאטריק, שהיא השנייה בגודלה בעולם, בייצור מדחנים מסוג זה. מדובר במדחנים שבאמצעותם ניתן יהיה לשלם עם כרטיסי אשראי, ובעתיד גם עם כרטיסים חכמים.

קודם לפירסום המיכרז, בחנה העירייה במשך תקופה ארוכה שיטת תשלום זו, ובמיכרז שפירסמה ציינה את האיפיון הטכני שהיא דורשת, בהתאם לכך. למיכרז ניגשו תשע חברות המייצגות את היצרנים המובילים בעולם בתחום זה.

על פי התוכנית יוצבו בחיפה כ-100 מדחנים באזורי הדר הכרמל, מרכז הכרמל, אחוזה והעיר התחתית. אורפרק תידרש לשלם לעירייה סכום קבוע של 290 שקל לחודש עבור כל מדחן, וכן %8 מהיקף הפדיון.

התשלום עבור שעה למכונית חונה יהיה 3.70 שקל. על פי דרישת העירייה הוראות ההפעלה במכשיר יהיו בשלוש שפות: עברית, אנגלית וערבית.

המדחנים יופעלו באמצעות אנרגיה סולארית, והם יהיו מקושרים למרכז בקרה שהוקם במחלקת החנייה העירונית. המשתמשים יוכלו לשלם עבור כרטיס חנייה של החל מרבע שעה בלבד, ועד שעתיים. בשלב ראשון, התשלום במדחנים יהיה באמצעות מטבעות בלבד.« מאת דוד חיון « אורפרק זכתה במיכרז עיריית חיפה להצבת 100 מדחני חנייה מתוחכמים « תשלם לעירייה 290 שקל לחודש למדחן ו-%8 מהפדיון