סבב מינויים בסלקום: דוד לרון מונה לראש חטיבת הלקוחות

קובי הקר מונה לסמנכ"ל המגזר הפרטי ויחליף את נמרוד ארז; ד"ר עמית שכטר, סמנכ"ל אגף רגולציה, יסיים את תפקידו לאחר 3 שנות פעילות בחברה

ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום, הודיע היום על מינוי דוד לרון לראש חטיבת הלקוחות בסלקום ועל סבב מינויים בהנהלת החברה: קובי הקר מונה לסמנכ"ל המגזר הפרטי ויחליף בתפקידו את נמרוד ארז לאחר 9 שנות פעילות בחברה.

דוד לרון שימש כמנכ"ל חטיבת המזון של שטראוס וחבר בהנהלת שטראוס מזון טרי בין השנים 1999-2003. בתפקידיו הקודמים בשטראוס כיהן כמנכ"ל מרכז המכירות והלוגיסטיקה הצפוני והיה אחראי על מעבר למרכז מכירות ולוגיסטיקה מהמתקדמים מסוגו בישראל.

קובי הקר שימש סמנכ"ל שירות לקוחות בפלאפון בין השנים 1995-2002. ניהל מערך של 1,500 עובדות ועובדים, הכולל בין היתר מרכזי שרות פרטיים ועסקיים ומוקדי שרות טלפוניים בכל רחבי הארץ. בתפקידיו הקודמים בחברה כיהן כמנהל חטיבת הלקוחות והיה אחראי על המגזר הפרטי והתפעול, הקים את אגף פלאחו"ל והיה אחראי על שיווק המוצר והחדתו לשוק.

במקביל, ד"ר עמית שכטר סמנכ"ל אגף רגולציה, יסיים את תפקידו לאחר 3 שנות פעילות בחברה. מחליפו ימונה בימים הקרובים

ד"ר פטרבורג וד"ר עמית שכטר הגיעו להסכמה על סיום תפקידו בסלקום וכי יבחנו דרכים בהם יוכל ד"ר שכטר להמשיך ולתרום מנסיונו העשיר בשוק התקשורת לחברת סלקום.

נמרוד ארז, הקים את המגזר הפרטי לפני למעלה משלוש שנים כחלק מהערכותה של סלקום לשיווק ושירות סגמנטיאלי המותאם לצרכי הלקוחות תוך התמקדות בשירות ומכירות ללקוחות פרטיים ועסקיים קטנים. המגזר הפרטי כולל את "רשת סלקום" ואת ערוץ המשווקים הכולל מאות נקודות מכירה ושירות בכל רחבי הארץ. המגזר הפרטי מונה למעלה מ- 1000 עובדות ועובדים.

נמרוד ארז נמנה על ראשוני סלקום וראשון סמנכ"ליה. לזכותו של נמרוד ארז נזקפים השגים רבים בסלקום ובהם: כסמנכ"ל משאבי אנוש היה אחראי להקמת מערך משאבי אנוש ועל עיצוב תרבותה הארגונית של סלקום. ריכוז הצוות האסטרטגי שהכין את החברה לקראת כניסתה של פרטנר לשוק הסלולר. כסמנכ"ל שירות לקוחות הוביל את מהפכת השרות שהינה הצבת הלקוח במרכז תוך החדרת טיפול, סגמנטציה, זמני המתנה, והקמת מוקדי שרות בבאר שבע וחיפה.

עו"ד ד"ר עמית שכטר הקים את אגף הרגולציה בסלקום לפני כשלוש שנים וריכז את ההכנות של החברה למכרזי הדור השלישי והתקשורת הפנים ארצית. שכטר ריכז את קשרי החברה מול רשויות השלטון השונות וגיבש את עמדתה של החברה בסוגיות רגולטוריות רבות שעמדו על הפרק בתקופה זו בהן, הפיקוח על תעריפי בזק, פתיחת השוק הבינלאומי לתחרות ועוד. בנוסף הוביל שכטר את ההיבט הרגולטרי של כניסת החברה לתחומי תקשורת נוספים בעיקר בתחום התמסורת.