איגוד המפרסמים בחר ביוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת שוקן, היוזם והמפיק של "טעם העיר", כאיש השיווק של חודש יולי 2003.
האירוע של "טעם העיר" הינו הפרויקט השיווקי המרכזי של העיתון. השנה היו בו 130 דוכנים, ביניהם 25 מסעדות גורמה, ביקרו בו למעלה מ-450 אלף איש והמחזור הכספי מוערך בכ-5-6 מיליון דולר. ורשבסקי רואה הצלחה מיוחדת של "טעם העיר" בשנה שעברה, בהתחשב במצב הביטחוני.
האירוע השנתי הוא חלק מהפעילות השיווקית של "העיר" למעורבות בקהילה. לדברי ורשבסקי, האירוע ממצב את עיתון "העיר" כקובע את האג'נדה התל-אביבית ותורם לפרסום ושיווק העיתון והרשת כולה.
ורשבסקי, 44, התחיל את דרכו ברשת שוקן לפני כ-17 שנים ועבר בין משרות שונות, החל ממפיץ של עיתון "חדשות", דרך שורה של תפקידי ניהול שונים. זה כתשע שנים הוא משמש כמנכ"ל רשת שוקן. את רעיון "טעם העיר" הגה ורשבסקי, עם כניסתו לתפקיד, ומאוחר יותר בשיתוף עם המסעדנית עופרה גנור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.