NSC תשלב מוצרי זיהוי דיבור במערכות של יבמ

מערכות החברה יתרמו פתרונות בשני תחומים: תמיכה בשפות שהחבילה הנוכחית לא תומכת בהן, כגון עברית, ערבית, ושפות ממזרח אירופה; ותמיכה בשירותים מרובי משתמשים בהם נדרשים מאות ערוצי זיהוי דיבור

NSC, המפתחת מנוע זיהוי דיבור, מהדקת את קשריה עם יבמ (IBM). השתיים מבצעות אינטגרציה בין המערכות שהן מפתחות בתחום שירותי הטלפוניה מבוססי זיהוי הדיבור, בדרך לשילוב מוצרי NSC במערכות שתמכור יבמ. NSC היא שותפה עסקית של יבמ מזה חצי שנה.

עידו יצחקי, מנהל פיתוח עסקי ב-NSC, מסר ל"גלובס" כי מערכות החברה יתרמו לחבילת ה-Websphere voice response שמציעה יבמ פתרונות בשני תחומים: תמיכה בשפות שהחבילה הנוכחית לא תומכת בהן, כגון עברית, ערבית, ושפות ממזרח אירופה; ותמיכה בשירותים מרובי משתמשים בהם נדרשים מאות ערוצי זיהוי דיבור.

יצחקי מעריך כי כבר בשנה הקרובה יבטיח שיתוף הפעולה הכנסות בסך מאות אלפי דולרים, וכי בשנת 2004 יעברו המכירות את סף המיליון דולר. לחברה מספר שת"פים קיימים. בסלקום היא מוגדרת כספק הבית בנושא זיהוי דיבור, ובימים הקרובים תתחיל להפעיל כפיילוט ספר טלפונים פנים ארגוני מבוסס זיהוי קול. עם פרסיי יש לחברה שת"פ טכנולוגי בעיקרו, הקיים כבר כמה שנים, מתוך הבנה כי מוצרי החברות משלימים אלו את אלו.

החברה הוקמה ב-1997, וגייסה את הכסף הראשוני מטלרד. לצד טלרד, נמצאת החברה בבעלות אודיוקודס , פולאר וקורקס. NSC מעסיקה 25 עובדים, כאשר מרביתם יושבים במרכז בראשון לציון, וצוות קטן של שיווק ומכירות פועל בניו יורק. מנכ"ל החברה הוא עמי מויאל.