מפלגת גשר הודיעה לביהמ"ש על הקפאת פעילותה

היועמ"ש של המפלגה ביקש ארכה להגיש את בקשת הפירוק עד ל-1 בספטמבר 2003 וביהמ"ש נעתר לבקשה

היועץ המשפטי של מפלגת גשר, עו"ד דורון בר-כוכבא, הודיע לבית המשפט המחוזי בת"א על הקפאת כל פעילויות המפלגה ושיש צורך להגש בקשה פורמאלית לפירוקה.

עו"ד בר-כוכבא ביקש ארכה להגיש את בקשת הפירוק עד ל-1 בספטמבר 2003. השופטת יהודית שיצר נעתרה לבקשה. לדבריה, מן הראוי לאפשר את הגשת הבקשה אשר יתכן ותביא לפתרון יעיל של המחלוקות, כפי שהונחו בפניה בתביעתו של ישראל אשוואל מראש העין חבר מפלגת גשר והמועצה הארצית.

הלה ביקש מביהמ"ש להוציא צו האוסר על רואה חשבון קובי נבון ועו"ד דורון בר-כוכבא מר"ג חברי תנועת גשר לעשות כל שימוש בנכסי המפלגה.

בפנייה לביהמ"ש הוא האשים את המשיבים בביצוע פעולות בלתי חוקיות וחד צדדיות בנכסי המפלגה. בהליך העיקרי הוא ביקש מתן סעדים בנוגע לניהול רכוש המפלגה והמשך פעולתה לאור המבוי הסתום אליו נקלעו חברי המפלגה עם פרישתו של היו"ר ח"כ דוד לוי.

בא כוחו של אשוואל הודיע בדיון, כי הנהגת גשר בראשות דוד לוי הועברה לליכוד ונותרה רק המועצה הארצית של המפלגה. בא כוח המשיבים הודיע כי ההחלטה על הפסקת פעילות המפלגה אושרה ע"י ביהמ"ש המחוזי וביהמ"ש העליון ועל כן אין מנוס ממתן צו פרוק והשבת יתרת הכספים למדינה.

עו"ד בר-כוכבא, היועץ המשפטי של המפלגה, הבהיר, כי התקבלה החלטה להקפיא את כל הפעילות, להפסיק את פעילות המפלגה ולפטר את עובדיה ולאור החלטות שיפוטיות קודמות והקפאת הפעילות, כל שנותר הוא להגיש בקשה פורמלית לפירוק המפלגה.