מסיבת הסיום של שופטי בית משפט השלום בתל-אביב - פלופ רציני

המסיבה התחילה מאוחר, הדוברים האריכו בנאומים והזמרת האורחת עזבה באמצע ההופעה

מסיבת הסיום של שופטי בית משפט השלום בתל-אביב, שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה, תיזכר כ"פלופ" רציני. המסיבה, שנערכה באולם האירועים של קיבוץ עינת, החלה בשעה מאוחרת יחסית, לאחר שיצאה השבת, מתוך התחשבות בדתיים מקרב השופטים. הנאומים היו ארוכים ביותר, וכך יצא שרק בשעת ערב מאוחרת, התחילו השופטים לאכול.

בדיוק בזמן שהחלה הופעתה של הזמרת אורה זיטנר. קולות השקשוק של הצלחות הפריעו לזמרת, שבנוסף לכל ה"צרות", גם היתה צריכה לטוס באותו לילה, והיא פשוט "שברה את הכלים" והפסיקה את ההופעה.

לעומת זאת, מסיבת השופטים המחוזיים של תל-אביב, "דפקה" כמו שעון. המסיבה התקיימה ב"קאונטרי קלאס" - מקום אירועים בקאונטרי קלאב, החביב על שופטי המחוזי, שמזה כמה שנים עורכים בו את מסיבת הסיום שלהם.

במהלך המסיבה היו ברכות קצרות, מפי אהרן ברק, דן ארבל, והנשיא, אורי גורן. הזמרת המופיעה, היתה עינת שרוף, שהיא השם החם בתחום השירה בציבור. שרוף היא חברתה של השופטת המחוזית, מיכל רובינשטיין, החברה בנציגות השופטים. בזכות החברות הזו הצליחה רובינשטיין "לארגן" את שרוף המבוקשת.

בכלל, שופטי המחוזי מרבים בפעילויות חברתיות: לפני כשבועיים נערך להם סיור בתל-אביב הישנה ובפרט בנווה צדק. האחראי על הסיור, היה לא פחות מאשר תא"ל במיל', וחבר בקרב השופטים, השופט המחוזי אורי שוהם, שהיה אחראי גם על מים וכובעים.

אם נחזור למסיבת שופטי המחוזי, הוזמנו אליה גם שופטים בדימוס. כך למשל, הוזמנו נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר, ופרקליטת המדינה, עדנה ארבל, ששימשה בעבר כשופטת מחוזית בתל-אביב. השניים לא הגיעו, מכיוון שהיו באותו הזמן בחתונת בנו של שר המשפטים לשעבר, דן מרידור, בירושלים, יחד עם צמרת המשפט.