רכבת ישראל צפויה לפרסם 5 מכרזים בקו הרכבת מודיעין-ירושלים בעלות של 3 מיליארד שקל.
המכרזים הראשונים צפויים להתפרסם לקראת סוף השנה. מדובר במסילה באורך של 13.7 ק"מ בעלות של כמיליארד שקל. הרכבת תפרסם קטע זה בשני מכרזים: מכרז של 8.5 ק"מ, הכולל 4.6 ק"מ מנהרה ומכרז של 5.2 ק"מ, הכולל 3.5 ק"מ מנהרה ועבודות גישור.
לקראת יוני 2004 צפויה הרכבת לפרסם מכרז באותה התוכנית, לחפירת מנהרה באורך של 11.3 ק"מ באזור מבשרת. מדובר במנהרה הארוכה ביותר בארץ. עלות מכרז זה מוערכת במיליארד שקל. בספטמבר 2004 יפורסם מכרז נוסף בתוכנית רכבת מודיעין-ירושלים בעלות של כחצי מיליארד שקל. מדובר במכרז הכולל מנהרה באורך של 2.5 ק"מ וגישור באורך של 1.6 ק"מ מעל עמק הארזים. לקראת סוף 2004 תפרסם הרכבת מכרז לתכנון תחנת בנייני האומה בעלות של כ-200 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.