מנירב החליט שלא לבצע שינויים בתפקידים העיקריים בוועדה המרכזי של לשכת רו"ח

סגני הנשיא ימשיכו להיות איריס שטרק, דודי גולדברג, אדיר ענבר וראובן שיף * מנחם רהב ימשיך בתפקיד מזכיר הלשכה, ויזהר קנה - בתפקיד הגזבר

עופר מנירב והוועד המרכזי של הלשכה השלימו שלשום (ב') את איוש התפקידים המרכזיים בלשכה בעקבות הבחירות לפני חודשיים. למרות הרוב המוחץ (88%) בו נבחר, החליט מנירב שלא לבצע שינויים כלשהם בתפקידים העיקריים.

סגני הנשיא ימשיכו להיות איריס שטרק, דודי גולדברג, אדיר ענבר וראובן שיף. מנחם רהב ימשיך בתפקיד מזכיר הלשכה, ויזהר קנה - בתפקיד הגזבר. לנשיאות הלשכה צורפו אלכס הילמן, ישראל פניני ודורון קופמן. האחרון יעמוד גם בראש ועדת המינהלה של הלשכה. בכך הושג איזון בין קופמן לשיף, שניים הרואים את עצמם כמועמדים לתפקיד הנשיא בעוד שלוש שנים.

הוועד גם צירף לשורותיו את סמיר אבו-נסאר, שהקים את סניף נצרת ועמד בראשו עד הבחירות האחרונות, ואת צביקה יחזקאל, שותף במשרד קסלמן. בכך ניתן ייצוג למגזר המיעוטים והוגדל ייצוגם של המשרדים הגדולים.

הוועד החליט גם ליישם בקרוב את אחת ההחלטות החשובות של מנירב ממסע הבחירות שלו: הקמת מכון השתלמויות ולימודי תעודה, אשר יעסוק בהשתלמויות ארוכות טווח. הרעיון הוא לממן את פעילות המכון מהפעילות עצמה - דמי לימוד - וגם מדמי כניסה להשתלמויות שיערוך עבור הציבור הרחב. בראש המכון יעמוד דודי גולדברג.

ועדה חדשה תעסוק בטיפול ברואי החשבון שאינם עוסקים בפרקטיקה - חשבים, מנהלי כספים, עובדים במגזר הציבורי וכדומה. הללו מהווים כמחצית מכלל חברי הלשכה, ועדיין סובלים מתת-ייצוג בולט, הן במוסדות הלשכה והן בפעולות המקצועיות. בראש הוועדה יעמוד צבי בוצמן, ואיתו חברי הוועד המרכזי טלי אלוני ומאיר נידל, ואלינה פרנקל-רונן מוועד מרחב תל-אביב.

נשיא הלשכה לשעבר, אדוארד מנדלאווי הוותיק, הודיע על פרישתו מראשות ועדת כנסים ארצית. את מקומו תמלא איריס שטרק, שהיתה עד כה מרכזת הוועדה. מאיר וידל מונה ליו"ר ועדת הביקורת הפנימית של הלשכה.