הרייטינג של אתי אלון: 23.3%

502 אלף צפו במרב מיכאלי ובאתי אלון, אך שיא הצפייה נרשם דווקא בקרב נשים צעירות

לא פחות מ-502 אלף צופים ורייטינג ממוצע של 23.3% (במשקי בית) צפו אמש (ג') בתוכנית "בכל מחיר" ששודרה אצל זכיינית ערוץ 2, רשת. בתכנית רואיינה אתי אלון, שגנבה מאות מיליונים מהבנק למסחר, על ידי מרב מיכאלי.

התכנית, שהחלה בשעה 21:06 נמשכה כשעה, כאשר שיא הרייטינג נרשם לקראת סופה והוא עמד על 28.6%. משמעות הנתון היא שהתכנית צברה עוד ועוד צופים ככל שנמשכה. נתון מעניין נוסף הוא שרייטינג גבוה במיוחד נרשם דווקא בקרב קבוצת נשים בגילאי 34-25. הרייטינג בקרב קבוצה זו הגיע ל-27.3%. התכנית הרימה את כל הרייטינג של הפריים-טיים של ערוץ 2 אמש. הרייטינג שערוץ 2 זכה לו אתמול החל יחסית נמוך ב-16.4% ל"חדשות-2", ירד עוד בזמן שידור "פספורט" שעמדה על 15.6%, אולם, כאמור, עם תחילת הראיון עם אלון - צמח הרייטינג משמעותית.

גם לאחר סיום התכנית רשמה התכנית "שוטטות" (בשידור חוזר) רייטינג של 13.6%, נתון נאה יחסית לשעת השידור ולהיותה בשידור חוזר.

כל הנתונים מבוססים על מערכת הפיפל-מיטר, ומתייחסים למשקי בית יהודיים.