המשטרה פנתה ל-אף.בי.איי בבקשה לסייע בחיפושים אחרי הנערה בנט

מאות שוטרים ומתנדבים ממשיכים עדיין בחיפושים נרחבים אחר דנה בנט ואליעזר זוסיה

המשטרה פנתה לבולשת הפדרלית של ארה"ב - ה-אף.בי.איי לסייע בחיפושים אחר הנערה הנעדרת, דנה בנט, המחזיקה באזרחות אמריקנית.

בחיפושים המתנהלים זה היום השביעי משתתפים 220 שוטרים, מתנדבים ואזרחים הסורקים שטחים נרחבים בין המושבה מגדל לכפר מעג'ר ומערבית לטבריה. מהמשטרה נמסר כי החיפושים יימשכו גם במהלך סוף השבוע.

אביה של דנה בנט, בנימין בן-יצחק, פנה לשגרירות ארה"ב לסייע בחיפושים אחר בתו המחזיקה באזרחות אמריקנית. כמו כן קרא לציבור בישראל להגיע ולסייע בחיפושים.

בן-יצחק גם יצא היום (ה') בקריאה נרגשת למחזיקים בבתו - לשחררה. כשהוא נרגש עד דמעות, קרא האב מכתב לבתו: "אני רוצה לפנות היום, ביום ט' באב, קודם כל לך, דנה. אנחנו אוהבים אותך מאוד מאוד ודואגים לך. תני לנו איזה שהוא סימן חיים ממך. רק איזה סימן. אני אוהב אותך ומחכה לך. אני רוצה לפנות למי שלקח את דנה, רק תנו לה ללכת היא כבר תגיע הביתה. תיצרו עימנו קשר ותנו לנו אות חיים ממנה".

בהמשך מכתבו פנה בן-יצחק לשגרירות ארה"ב: "אני פונה לשגרירות האמריקנית, לך, דן קרצר, באופן אישי. דנה היא אזרחית אמריקנית ואני מצפה שארה"ב תעשה ככל יכולתה לסייע במציאת דנה. אני מבקש מכל מי שראה, שמע, מצא או יודע משהו שיכול לסייע לנו, שיפנה למשטרת ישראל. כמו כן אני מבקש מכל מי שרק יכול, שיאמר תהילים לשלומה של דנה. דנה שלי תחזיקי מעמד. בעזרת השם נמצא אותך בריאה ושלמה ונחזיר אותך הביתה".

בעקבות ישיבת הערכת מצב של משטרת מרחב העמקים, הוחלט היום (ה') להמשיך את החיפושים הנרחבים אחר הנערה הנעדרת, דנה בנט מטבריה. במקביל, חודשו גם החיפושים אחר תלמיד הישיבה, אליעזר זוסיה.

מאות שוטרים ומתנדבים חיפשו, זה היום השביעי, אחר דנה בנט. למשטרה אין, בינתיים, קצה חוט ובמקביל לחיפושים, גם מתנהלת חקירה במישור המודיעיני. נבדקות כל האפשרויות, בהן גם האפשרות שדנה בנט נחטפה.

הסריקות מתבצעות בשטח נרחב וקשה מאוד מבחינה טופוגרפית בין המושבה מגדל לבין כפר מרר ומערבית לטבריה.

משטרת מרחב העמקים פנתה גם היום לציבור הרחב בבקשה להגיע ולהשתתף בחיפושים, לאחר שמספר המתנדבים פחת בימים האחרונים. המשטרה מבקשת בעיקר קבוצות מאורגנות ואנשים מיטיבי לכת שיוכלו להתמודד עם תנאי השטח הקשים.

במקביל, המשיכו מאות שוטרים ומתנדבים בחיפושים נרחבים אחרי תלמיד הישיבה, אליעזר זוסיה מירושלים, שעקבותיו נעלמו ביום ראשון באיזור מירון.

הוריו הגיעו מארה"ב ותודרכו ע"י מפקד משטרת צפת, רפ"ק אמיר אהרון, על מהלך החיפושים, המתנהלים בשלושה מוקדים עיקריים - בין צפת למירון, בנתניה ובירושלים.