חברת
נייס מערכות, ספקית מובילה של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה, הודיעה היום (א') כי חתמה על חוזה עם חברת הלוויין yes להתקנת מערכות להקלטת שיחות ולמעקב אחר רמת השירות במרכז השרות הראשי של החברה בכפר סבא. במסגרת החוזה, שנחתם לתקופה של שלוש שנים, יותקנו במהלך השנה הקרובה מערכות נוספות בעוד שני מרכזי שירות של החברה, בחיפה ובקרית אונו.
מערכות ה- NiceUniverseשל נייס יאפשרו ל-yes לשפר את הביצועים העסקיים של מרכזי השירות, וזאת על בסיס תיעוד השיחות המתקבלות, וניתוח והערכה של תפקוד נציגי השירות ורמת השירות. ניתוח זה יאפשר לנציגי השירות ולמנהלים להגיב טוב יותר לדרישות הלקוחות. כמו כן, צפויה בהמשך התקנה של מערכת נוספת לאיסוף וניתוח של משוב לקוחות הפונים למרכזי שירות בזמן אמת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.