הנקראות ביותר

אמזון מסתעפת לכעין רשת כלבו וירטואלית

החברה שהחלה דרכה כחנות ספרים אלקטרונית, תציע שירות חדש ללקוחות: הפנייתם לסוחרי אינטרנט אחרים

אמזון.קום, החברה למכירת ספרים און ליין באינטרנט, עומדת להציע שירות חדש ללקוחותיה: הפנייתם לסוחרים אחרים באינטרנט, המשווקים מוצרים שאינם ברשותה.

אמזון מתכוונת בשבוע הבא להוסיף בחנויות האון ליין שלה את השירות החדש, שייקרא "קנה בווב" (SHOP THE WEB). השירות יאפשר ללקוחות לחפש מוצרים שונים בתחום הלבשה, צעצועים, מחשבים ושירותי נסיעות.

חיפוש כזה יציג בפני הצרכנים מוצרים ממיגוון רשתות שיווק, ביניהן כמה ידועות ביותר, כגון רשת חנויות גאפ וחנות הצעצועים הנודעת אף איי או שוורץ.

דוברת אמזון מסרה, שהחברה לא הסתירה את כוונתה לצאת עם שירות כזה, בייחוד לאחר שרכשה באוגוסט את חברת ג'נגלי.

חברה זו פיתחה תוכנה המאפשרת למשתמשים באינטרנט להשוות מחירים ואיכויות של סחורות הנמכרות מכל אתר ב-WWW באינטרנט.

אמזון פועלת במהירות רבה כדי להסתעף מעיסוקה המקורי - מכירות ספרים באינטרנט - למשהו הדומה לרשת כלבו וירטואלית.

היא החלה לשווק מוצרי מוסיקה בקיץ, ובחודש שעבר הציגה מחלקה למכירות וידיאו ומוצרים המיועדים למתנות - צעצועים ומשחקים.

שירות "קנה בווב", שישתמש בתוכנה של ג'נגלי, יהיה ניסיוני במידת מה: בתחילתו, הוא יוצג במקום בלתי בולט בכל דף.

לאחר שייפתרו הבעיות הראשוניות, מתכונת אמזון ליצור כפתור ללחיצה בצורת אצבע בראש כל עמוד, המפנה לקוחות למקורות אחרים של ספרים, מוסיקה, סרטים ומתנות.

החידוש הוא, שאמזון תפנה לקוחות למשווקים אחרים שמוכרים סחורות זולות יותר מאמזון עצמה. אולם אמזון עדיין תזכה בהכנסות במקרים אלה: הסוחר אליו יופנה הלקוח, ישלם עמלה לאמזון עבור כל לקוח

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות