מיקרוסופט, ששירות MSN שלה מפסיד כסף ולקוחות, תשיק גירסה חדשה של התוכנה, במטרה למשוך לקוחות.
השירות החדש, שייקרא MSN Premium יעלה 9.95 דולר לחודש, או 80 דולר בשנה, ויכלול דואר אלקטרוני, אבטחת תוכנה, יומן ויישומי צילומים דיגיטליים, אמרה ליזה גורי, מנהלת המוצר של קבוצת MSN. ניתן יהיה גם לרכוש מנוי זול יותר לגירסה שלא תכלול את כל היישומים. המכירות יתחילו בתקופה שבין דצמבר ופברואר.
השנה ירדו הכנסות מיקרוסופט משירות MSN, מכיוון שהלקוחות עוברים לשירותי גישה מהירים יותר לאינטרנט. מיקרוסופט אינה מוכרת שירותי גישה מהירים, אלא מנסה לגבות דמי שימוש בתוכנת MSN מלקוחות המשתמשים בשירותי גישה מהירים שמספקות חברות אחרות. לדברי אנליסטים, ייתכן שהלקוחות יסרבו לשלם דמי שימוש בתוכנה בנוסף לדמי הגישה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.